Школа професійного зростання для практичних психологів ЗНЗ на тему «Особливості використання ефективних форм роботи вчителя з дітьми у наданні первинної психолого-педагогічної допомоги»

19.10.2016 року було проведено засідання школи професійного зростання для практичних психологів ЗНЗ на тему «Особливості використання ефективних форм роботи вчителя з дітьми у наданні первинної психолого-педагогічної допомоги». Організували та провели цей захід методист НМЦПССР Демидась С. Р. та доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти Жизномірська О. Я. 
На постійно діюче засідання були запрошені науковці, методисти та практичні психологи ЗНЗ. Зокрема, Хотенчан Н. М., методист психологічної служби Тернопільського районного кабінету Тернопільської районної ради, розкрила питання щодо основних ознак та проявів стресових станів у дітей та дорослих. 
Кавецький В. Є., кандидат педагогічних наук, в. о. завідувач кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, акцентував увагу на основних принципах психолого-педагогічної допомоги дітям, яку можуть надавати вчителі, класні керівники. 
Жизномірська О. Я., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, розповіла про особливості дітей, котрі потребують первинної психологічної підтримки та допомоги в соціально-травмуючих ситуаціях. 
Демидась С. Р., методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи, зосередила увагу на вікових особливостях дитини різного віку: емоційний та поведінковий спектр реакцій.
Шевчук Л. Ф., методист психологічної служби та інклюзивної освіти методичного кабінету відділу освіти Кременецької міської ради, практичний психолог, арт-терапевт Кременецької ЗОШ I-III ступенів №1 ім. Г. Гордасевич, проаналізувала основні позиції травматичного стресу в дітей різного віку, а також продемонструвала низку арт-терапевтичних технік щодо відновлення особистісних ресурсів та можливостей.
На завершальному етапі цього засідання були підведені підсумки та обговорені подальші кроки щодо надання психолого-педагогічної допомоги дітям різного віку практичними психологами, педагогами, класними керівниками.