Обласний науково-практичний семінар директорів Шкіл сприяння здоров’ю з теми «Впровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання у русі» у систему оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів»

19 травня 2017 року на базі Почаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Почаївської об’єднаної територіальної громади Кременецького району  відбувся обласний науково-практичний семінар директорів Шкіл сприяння здоров’ю  з теми «Впровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання у русі» (за О.Д.Дубогай)  у систему  оздоровчо-виховної  роботи  загальноосвітніх навчальних закладів».

Учасників семінару привітав  Бойко В.С., голова Почаївської ОТГ.

Директорів Шкіл сприяння здоров’ю ознайомлено   з науково-педагогічними принципами організації дослідно-експериментальної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі за методикою «Навчання у русі»; методичною підготовкою вчителя до застосування здоров’язбережувальних технологій (Олендер І.О.,  методист Тернопільського ОКІППО); науково-методичним супроводом процесу створення здоров’язбережувального освітнього середовища у навчальних закладах об’єднаної територіальної громади (Петровський О.Н., завідувач відділу освіти Почаївської МОТГ); впливом рухової активності на здоров’я школярів (Кучер Б,Є., головний лікар Почаївської районної комунальної лікарні).

Кухаревич В.О., директор школи та Корчаківська  С.С., заступник директора з виховної роботи ділилися з колегами досвідом впровадження режиму рухової життєдіяльності у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.

Освітяни відвідали уроки математики, української та англійської мови, основ здоров’я з використанням рухового відтворення навчального матеріалу (Бондар Г.В., Горошко Т.В., Двигайло Н.Ф., Дрогобицька Н.М., Зінкевич О.Б., Крамарук С.В., Сохацька М.В., Федчук Р.А., учителі Почаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів).

Незабутні враження на присутніх   справили  виступи  учнівських колективів (танок «Кап-кап-кап», композиція «Краса і здоров’я»).

Завершено науково-практичний семінар виробленням рекомендацій.