Науково-методичний семінар для директорів опорних шкіл, завідувачів філіями опорних шкіл та керівників методичних структур відділів освіти ОТГ

29 червня 2017 року на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся науково-методичний семінар для директорів опорних шкіл, завідувачів філіями опорних шкіл та керівників методичних структур відділів освіти ОТГ з актуальної теми «Впровадження державно-громадських форм управління». Семінар організований та проведений кафедрою менеджменту і методології освіти.

Завданням семінару стало поглиблення науково-теоретичних знань з управління інноваційною діяльністю в шкільній освіті, ознайомлення з досвідом роботи керівників навчальних закладів щодо розвитку співпраці, установлення партнерських відносин між школою, учителями, учнями, батьками, членами громади для спільного розв’язання проблем.

З вітальним словом до учасників заходу звернулася Когут О.І., заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, кандидат філологічних наук.

У ході семінару Петровський О.М., директор інституту, кандидат історичних наук, зосередив увагу учасників семінару на проблемах, які постають перед керівниками навчальних закладів в умовах реформування освітньої галузі, зупинився на функціях директора опорної школи та завідувача філії в умовах децентралізації в освіті.

Брик Р.С., доцент, в. о. завідувача кафедри менеджменту і методології освіти, кандидат педагогічних наук, детально зупинився на концептуальних засадах організаційних механізмів державно-громадського управління опорним навчальним закладом. Він наголосив, що від відповідальності кожного суб’єкту освітнього процесу буде залежати ефективне надання якісних освітніх послуг.

Директор Потуторської ЗОШ I-III ст. Бережанської районної ради            Поляк О.М. презентувала досвід практичного створення моделі державно-громадського управління опорним навчальним закладом. Вона акцентувала увагу учасників семінару на ролі піклувальної ради навчального закладу.

Поділився досвідом роботи щодо тісної співпраці з громадою та громадськими організаціями директор Горинськаої ЗОШ I-IIIст. Кременецької районної ради Олексюк О.М., який зазначив, що завдяки реалізації проектів вдалося значно поліпшити матеріально-технічну базу школи, створити більш сприятливі умови для навчання та виховання учнів.

Активно пройшло обговорення процесу планування діяльності опорного навчального  закладу. Директори опорних шкіл: Ворона Г.Ю., директор ЗОШ I-III ст. № 2 м. Хоростків Хоростківської міської ради, та Рубець В. І., директор Лановецької ЗОШ I-III ступенів № 2 Лановецької районної ради, презентували досвід практичного створення організаційно-педагогічної структури навчального закладу, раціоналізації його системи діяльності.

Особливу зацікавленість у присутніх на семінарі викликала презентація Методичних рекомендацій для керівників опорних навчальних закладів щодо перспективного планування, яку розробив Брик Р.С. Він акцентував увагу учасників семінару, що під час розробки перспективного плану роботи опорної школи необхідно планувати роботу не в режимі функціонування, а в режимі розвитку та інновацій, орієнтуватися на потреби внутрішнього та зовнішнього середовища, відійти від централізованого й адміністративного планування до децентралізованого та демократичного, колегіального.

Учасники обласного фестивалю-конкурсу «Молитва за Україну» (стежте за оновленнями щодня): Номінація: «Великодня гаївка» Номінація: «Духовна пісня»

Віртуальні методичні кабінети
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти