Засідання проблемної групи для практичних психологів ПТНЗ на тему «Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці»

29 вересня 2017 р. відбулося засідання проблемної групи для практичних психологів ПТНЗ на тему «Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці» організоване та проведене методистом НМЦПССР Демидась С. Р.
Зокрема, Демидась С. Р., окреслила питання індивідуально-психологічних особливостей особистості у період дорослішання, проаналізувала психолого-педагогічний вплив на особистісний розвиток підлітка.
Кавецький В. Є., доцент , в.о. завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук акцентував увагу на екзистенційних та особистісних проблемах підлітка: теоретичний та прикладний аспекти.
Кравець О. В. практичний психолог ТВПУ-ім. П. Паращука зосередила увагу психологів на кризу підліткового віку, головні причини та фактори.
Питання впливу сімейної атмосфери на особистісне становлення «Я» підлітка, стосунки з однолітками та дорослими розкрила практичний психолог ДНЗ «Тернопільський центр ПТО Мицько Б. М.
У практичній частині було проведене заняття для практичних психологів з елементами тренінгу, зокрема використання різноманітних психологічних технік, що спрямовані на формування позитивної «Я» – концепції підлітка. Провели заняття Мицько Б. М. та Демидась С. Р.
Під час засідання психологи активно, енергійно та творчо працювали обмінювалися досвідом, своїми думками та поглядами щодо зазначеної теми.
За підсумками роботи розроблено відповідні рекомендації:
1. Сприяти соціально-психологічній адаптації підлітка до нового середовища і нової ситуації навчання.
2. Створення учасниками навчально-виховного процесу освітнього середовища сприятливого для психічного і особистісного розвитку підлітка.
3. Психологічна просвіта батьків і педагогів про актуальні проблеми підліткового віку і допомогу яку вони можуть надати.
4. Надавати консультації вчителям, класним керівникам, майстрам в/н, учням в системі «вчитель-учні», «батьки-діти».
5 Здійснювати діагностичну і корекційну роботу з учнями, які мають труднощі в навчанні та спілкуванні.
6. Організовувати психолого-педагогічні семінари, засідання круглих столів, проблемних груп, тренінгів, практикумів, щодо cистематизації знань про індивідуально-психологічні особливості особистості у період дорослішання; психолого-педагогічний вплив на особистісний розвиток підлітка; головні причини та фактори кризи підліткового періоду, їх мотиви до спілкування, поведінку та навчання зростаючої особистості; формування вміння конструктивної взаємодії дорослих з підлітками.

Учасники обласного фестивалю-конкурсу «Молитва за Україну» (стежте за оновленнями щодня): Номінація: «Великодня гаївка» Номінація: «Духовна пісня»

Віртуальні методичні кабінети
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти