Про актуальні проблеми щодо організації навчально-виховного процесу на уроках фізичної культури з дітьми з особливими освітніми потребами
18 вересня 2017 року у Тернопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №24 відбувся семінар-практикум “Організація навчально-виховного процесу на уроках фізичної культури з дітьми з особливими освітніми потребами”. До участі у семінарі були запрошені вчителі фізичної культури опорних навчальних закладів області та шкіл м.Тернополя.
Семінар складався з теоретичної та практичної частини.
У теоретичній частині семінару питання психолого-педагогічного супроводу дитини в інклюзивному середовищі висвітлив завідувач кафедрою педагогіки, психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, кан.наук, доцент В.Є.Кавецький. Про позитивні аспекти залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх навчальних закладів розповіла методист ТОКІППО Г.М.Єднак.
Досвідом роботи про надання освіти дітям з особливостями психічного розвитку поділилась Г.Я.Януш, заступник директора Бережанської обласної комунальної ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням трудового навчання.
У практичній частині семінару учителі фізичної культури Л.З.Баранюк (заклад освіти І-ІІІ ступенів «Тернопільський обласний навчально-реабілітаційний центр»), Н.В.Вальчак (Тернопільська спеціальна ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів), Т.В.Демчук (Теребовлянський НВК), Н.І.Олексів (Бережанська обласної комунальної ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням трудового навчання) дали майстер-клас по особливостях організації та проведенню занять, по впровадженню новітніх технологій з реабілітації дітей з порушенням опорно-рухового апарату, рекреаційних занять для дітей з вадами слуху та зору, про особливості фізичного розвитку і працездатності у дітей із затримкою психічного розвитку. Завершився семінар виробленням практичних рекомендацій щодо оволодівання необхідними знаннями та навичками роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами.
Відповідальна за організацію та проведення методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Г.М.Єднак.