Обласний науково-практичний семінар для директорів Шкіл сприяння здоров’ю «Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів засобами технології «Навчання у русі»

15 листопада 2017 року на базі Тернопільського навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів-медичний ліцей № 15» відбувся обласний науково-практичний семінар для директорів Шкіл сприяння здоров’ю «Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів засобами технології «Навчання у русі».

У ході семінару окреслено питання щодо науково-педагогічних принципів організації дослідно-експериментальної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах області за методикою «Навчання у русі» (Вітенко І.М., заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО, кандидат географічних наук); науково-методичного супроводу процесу створення здоров’язбережувального освітнього середовища у навчальних закладах м.Тернополя (Гнатюк Ю.В., Козловська Л.П., заступник директора та методист ТКМЦ НОІМ).

Олендер І.О., методист Тернопільського ОКІППО представила присутнім модель здоров’язбережувальної діяльності педагогів експериментальних навчальних закладів як засобу сприяння фаховій самореалізації. Роботу сучасного закладу як інструменту впровадження здоров’язбережувальних технологій та формування ключових компетентностей школярів презентували учасникам заходу Солтис Т.С. та Краснопольська І.С., директор та  заступник директора з навчально-виховної роботи ТНВК ШМЛ № 15. Кашуба М.О., завідувач кафедри загальної гігієни та екології ТДМУ імені Я.Горбачевського, доктор медичних наук, професор розкрив своє бачення щодо формування здоров’язбережувальної компетентності особистості.

Досвідом роботи з використання рухового відтворення навчального матеріалу  ділилися з освітянами Гой В.М., Підгурська Н.В.. Свистун Н,В., Степанюк Н.П., Хитра Н.І., Підгурська Н.В., учителі ТНВК ШМЛ №15.

Незабутні враження на присутніх справили виступи учнівських колективів (фестиваль спортивного танцю).

Завершено науково-практичний семінар виробленням рекомендацій.