Пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти

 

28 лютого 2018 року відділом інноваційної діяльності та обдарованої дитини ТОКІППО на базі науково-демонстраційного центру «Центр науки» м. Тернополя було проведено засідання круглого столу для заступників директорів з навчально-методичної роботи гімназій, ліцеїв, колегіумів області на тему «Пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти». У роботі  взяли участь науковці Національного центру «Мала академія наук України» м. Києва.

З темою «Концептуальні засади компетентнісного підходу учителів-предметників в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» виступив Вітенко Ігор Михайлович, заступник директора ТОКІППО з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат географічних наук, закцентувавши увагу на тому, що сьогодні школа потребує учителя, який  не обмежується викладанням якогось одного предмета, а фахівця, здатного до здійснення міждисциплінарних зв’язків, який усвідомлює значущість професійних знань в контексті соціокультурного простору.

Ханзель Жанетта Іванівна, в.о. завідувача відділу інноваційної діяльності та обдарованої дитини ТОКІППО, зупинилася на питанні методичного забезпечення інноваційної діяльності вчителя, наголосила на тому, що важливим для учителя сьогодні є його вміння організувати навчальний процес як педагогічну взаємодію, спрямовану на розвиток особистості дитини, її підготовку до розв’язання завдань життєтворчості, побажала всім присутнім  плідної та результативної співпраці.

Дем’яненко Валентина Борисівна, завідувач відділу інформаційно-дидактичного моделювання Національного центру «Мала академія наук України» (м. Київ), кандидат педагогічних наук, наголосила на важливості дослідницького підходу у навчанні як однієї з умов розвитку пізнавальних інтересів школярів.

Шаповалов Євгеній Борисович, молодший науковий співробітник відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України» (м. Київ), провів тренінг «Формування мережецентричного інформаційно-освітнього середовища засобами комп’ютерних онтологій».

Про основні аспекти розвитку едукації всіх ланок освітнього процесу розповіла Рудник Ірина Ігорівна, методист відділу інноваційної діяльності та обдарованої дитини ТОКІППО.

Екскурсію та презентацію проектів науково-демонстраційного центру «Центр науки» провела Білінська Христина Володимирівна, голова                       громадської організації «Центр Науки Тернополя».

На завершення зустрічі учасники обмінялися думками, підвели підсумки, визначили актуальність впровадження та апробації інноваційних технологій навчання в умовах реформування освіти та виробили рекомендації щодо запропонованої теми.

 

                                                  

 

 


Учасники обласного фестивалю-конкурсу «Молитва за Україну» (стежте за оновленнями щодня): Номінація: «Духовна пісня»
Віртуальні методичні кабінети
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти