Майстер-клас для практичних психологів закладів дошкільної освіти «Ляльки з особистими історіями (ляльки-персони). Методика соціального та психологічного розвитку дитини»

28 березня 2018 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти проведено майстер-клас для практичних психологів закладів дошкільної освіти «Ляльки з особистими історіями (ляльки-персони). Методика соціального та психологічного розвитку дитини» який провела Коростіль М.П., методист інституту.

Метою майстер-класу було ознайомити практичних психологів закладів дошкільної освіти  з методикою соціального та психологічного розвитку дитини «Лялька-персона». Сформувати необхідні навички у фахівців аби з допомогою ляльок змінювати догматичні цінності, розвіювати стереотипи й упередження, які лежать в основі стигматизації, виключення (ексклюзії) і дискримінації та  підтримки дітей з внутрішньо переміщених сімей.

Ляльки-персони – це не іграшки для дітей, а інструмент для педагога. Тому учасниці майстер-класу для кожної ляльки створювали її особисту індивідуальність (ідентичність), закріплювали за нею певну історію життя, наділяли особистісними рисами, родиною і культурним походженням, уподобаннями, страхами та здібностями. Учасниці майстер-класу складали перелік тем, які можна представити дітям через ляльку, програвали заняття.

Методика використання ляльок-персон набула значного поширення у педагогічній практиці багатьох країн, зокрема Великій Британії, Австралії, Сполучених Штатах Америки, Нідерландах, Ісландії та Німеччині, а також у Південній Африці. Ця методика наразі успішно поширюється в освітніх закладах України.