Майстер-клас переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року-2018» у номінації «Українська мова і література» для методистів РМК, ММК, ОТГ, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, та керівників методичних об’єднань учителів української мови і літератури опорних закладів загальної середньої освіти

18 вересня 2018 року у актовому залі ТОКІППО  проведено майстер-клас переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року-2018» у номінації «Українська мова і література»».

Мета цього заходу – задля розвитку творчого потенціалу учителів української словесності, забезпечення належного рівня підготовки їх до участі у конкурсі «Учитель року» ознайомити методичних працівників РМК/ММК, ОТГ із досвідом роботи переможців ІІ туру та учасника ІІІ туру конкурсу «Учитель року-2018» у номінації «Українська мова і література»; узагальнити відомості про необхідність методичної допомоги учителям, які виявили бажання працювати креативно й узяти участь у конкурсі; розвивати уміння створювати у районі/місті/громаді/опорному закладі таке методичне середовище, яке сприяло би формуванню компетентного учителя для забезпечення якісної мовно-літературної освіти.

Із метою та нормативною базою проведення конкурсу «Учитель року» присутніх ознайомила Когут О.І. (заступник директора ТОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, кандидат педагогічних наук, доцент). Про специфіку методичної допомоги переможцеві  І туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література» у процесі підготовки до участі у ІІ турі інформувала          Кондирєва М.М. (методист ТОКІППО).

Раціональними зернами досвіду роботи «Кроки до майстерності» (за результатами участі у відбірковому та фінальному етапах ІІ туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література» поділилися учителі Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 16 ім. В. Левицького Петрокушин Р.В. (Опис власного досвіду: ключові питання і способи їх висвітлення); Бучацької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Кольба Г.Я. (Якісна теоретична підготовка до участі у тестуванні з фахової майстерності); Андрушівського НВК «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шумського району Романюк О.Л. (Підготовка до практичної роботи «Аналіз ліричного твору»);   Кременецького НВК «Гімназія ­– загальноосвітня школа І ступеня» Шеремета В.В. (Проектна діяльність учителя української словесності; Сосулівської ЗОШ І-ІІ ступенів Чортківського району Шпак Н. В. (Методика і методичний практикум (моделювання уроку української мови).

Рефлексію щодо участі у ІІІ (заключному) турі конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література» здійснила переможець ІІ туру Петрокушин Р.В.

Для підбиття підсумків роботи методист Тернопільського ОКІППО Кондирєва М.М. запропонувала присутнім інтерактивну вправу «Шлях учителя до професійного удосконалення: який він?».