Засідання школи молодого вчителя вчителів географії «Психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетенції»

Психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетенції 20 вересня 2018 року на базі Тернопільського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося засідання школи молодого вчителя «Психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетенції».

Засідання розпочалося зі знайомства учасників заходу, де молоді педагоги спробували себе неординарно представити.

Плани на перспективу роботи школи молодого вчителя озвучила методист відділу методики навчальних предметів і професійного розвитку педагогів Л. Я. Криховець-Хом’як.

Про професійну адаптацію вчителя географії: психологічні аспекти вів розмову завідувач кафедри педагогіки  і психології та інклюзивної освіти  Тернопільського ОКІППО, кандидат педагогічних наук, доцент  Кавецький В. Є.

Практичні результати роботи та перспективи розвитку науково-дослідної лабораторії Тернопільського ОКІППО презентував завідувач кафедри методики навчальних предметів, доктор біологічних наук, професор Черняк  В. М., запросивши молодих педагогів до співпраці.

У подальшому заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО, кандидат педагогічних наук І. М. Вітенко ознайомив присутніх із нововведеннями програм з географії, наголосивши на зміни підходів вивчення географії у загальноосвітніх закладах в контексті вимог  Нової української школи.

Прикладні аспекти організації сучасного уроку опрацювали учасники заходу разом із вчителем географії спеціалістом вищої категорії, вчителем-методистом НВК ШЕЛ №9 імені Іванни Блажкевич  Водовіз О. В.

Під час спільної роботи  молоді педагоги створили модель сучасного успішного вчителя, визначили свою позицію у шкалі успішності та визначили особисті кроки до професійного успіху.

Учасники заходу вкотре підтвердили думку: успішний вчитель – успішні учні – успішне майбутнє держави.