Семінар-практикум «Використання ігрових технологій для розвитку творчих здібностей учнівської молоді на уроках зарубіжної літератури»

23 жовтня у ТОКІППО було проведено семінар-практикум «Використання ігрових технологій для розвитку творчих здібностей учнівської молоді на уроках зарубіжної літератури» для вчителів зарубіжної літератури опорних шкіл області. На семінарі-практикумі узагальнено відомості відомості про форми методичної роботи з учителями -словесниками щодо особливостей використання у навчально-виховному процесі літературних ігор, ігрових задач, вправ і завдань із літератури, спонукати педагогів області створити таке методичне середовище, яке стимулювало б до пошуку форм і методів роботи для реалізації вимог чинних програм із зарубіжної  літератури.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

семінару- практикуму «Використання ігрових технологій для розвитку творчих здібностей учнівської молоді на уроках зарубіжної літератури».

 

  1. Напрацювати досвід роботи вчителів-словесників опорних шкіл Тернопільської області щодо використання навчальних ігор на уроках зарубіжної літератури
  2. Поширити в області досвід роботи вчителів-словесників Збаразького району Назарук О.І., Галещук Г.Г., Іванчук Л.Я., ПетричкоІ.З. із використання навчальних ігор на уроках зарубіжної літератури.
  3. Методистам РМК надавати перевагу таким формам методичної роботи, які переконають вчителя-словесника у тому, що основою уроку зарубіжної літератури має бути текст художнього твору. Лише сприйнявши та зрозумівши його, пропустивши через своє серце, збагатившись ним духовно , учень зможе підготуватися до складних життєвих випробувань. Стимулювання пошукової і творчої роботи із текстом через навчальну гру.
  4. Вивчити учителям – словесникам можливості впливу літературних ігор на актуалізацію читацького досвіду учнів.
  5. Ввести у плани роботи методистів РМК практичні заняття з проблеми «Реалізація навчальних ігор у системі літературної освіти».

Щоб досягти успіхів використання навчальних ігор у системі літературної освіти необхідно:

  • формувати нове педагогічне мислення учителів-словесників,-глибоко і всебічно вивчати особистісні творчі можливості учнів, оцінювати їх сформованість,
  • дбати в кожній школі про вдосконалення навчально-виховного процесу на уроках зарубіжної літератури, спрямованого на індивідуальний підхід до кожного учня,
  • реалізувати можливості кожного учня, пробудивши в ньому дух творчості,
  1. Знайти можливості для поповнення шкільних    бібліотек     бібліотечками «Шкільного світу»  із реалізації навчальних ігор в системі літературної освіти.
  2. Пропонувати вчителям-словесникам проводити у 8-11 класах уроки літературних дегустацій, уроки – ігри за методикою ТРВЗ.
  3. Поширювати таку форми позакласної роботи, як подіумне представлення літературних героїв, літературні перевтілення.

Учасники обласного фестивалю-конкурсу «Молитва за Україну» (стежте за оновленнями щодня): Номінація: «Духовна пісня»
Віртуальні методичні кабінети
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти