Засідання Школи професійного зростання для практичних психологів ПТНЗ на тему «Особливості організації та системи роботи практичного психолога із дітьми соціально незахищених категорій (діти-сироти, діти-напівсироти, діти, позбавлені батьківського піклування)».

22 жовтня 2018 року було проведено засідання Школи професійного зростання для практичних психологів ПТНЗ на тему «Особливості організації та системи роботи практичного психолога із дітьми соціально незахищених категорій (діти-сироти, діти-напівсироти, діти, позбавлені батьківського піклування)».

Під час засідання учасники обговорили наступні питання:

  • особливості державної політики щодо забезпечення прав дітей соціально незахищених категорій (Нужда С.Ф., головний спеціаліст відділу представництва Тернопільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги);
  • роль психолога у самореалізації та самоствердженні дітей-сиріт у розрізі актуальних соціальних труднощів (Жизномірська О. Я., доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук);
  • психолого-педагогічний супровід дітей-сиріт різного віку (Чоловічок Н. М., практичний психолог Тернопільського обласного спеціалізованого будинку дитини);
  • алгоритм роботи практичного психолога з дітьми соціально незахищених категорій (Демидась С. Р., методист НМЦПССР).

Практичні психологи активно працювали та обмінювалися досвідом.

За підсумками роботи учасниками були вироблені рекомендації.

Захід організували і провели методист НМЦПССР Демидась С. Р.та доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук Жизномірська О. Я.