Всеукраїнський конкурс наукових, навчальних і методичних праць з проблем післядипломної освіти

Завершився десятий Всеукраїнський конкурс наукових, навчальних і методичних праць з проблем післядипломної освітиу 2018 році.

На конкурс надійшли 48 праць: 25 праць у номінації «Посібники», 4 –  у номінації «Спецкурси», 4 праці у номінації «Монографії», 8 праць у номінації «Методичні рекомендації», 7 праць у номінації «Навчальні програми з навчально-методичним забезпеченням».

Роботи надійшли з 19 областей України: Волинської – 1, Житомирської – 1, Запорізької – 1, Івано-Франківської – 1, Миколаївської – 1, Харківської – 1, Сумської  – 1, Вінницької – 2, Чернігівської – 2, Закарпатської – 2, Хмельницької – 2, Донецької – 3, Рівненської – 3, Чернівецької – 3, Київської – 3 (з них 1 від УМО), Луганської – 4, Херсонської – 4, Черкаської – 5, Тернопільської – 8.  (роботи науково-педагогічних та педагогічних працівників Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти).

Участь у конкурсі взяли як молоді фахівці, так і досвідчені педагоги та психологи. За фахом 26 з них – методисти, 14 – старші викладачі, 14 – доценти кафедр, 5 – завідувачі кафедр, 5 – завідувачі центрів, 4 – завідувачі відділів, 1 – завідувач лабораторії, 2 – ректори, 1 – проректор, 1 – директор, 1 – декан факультету, 3 – вчителі, 1 – провідний науковий співробітник та 1 – практичний психолог закладу освіти. Всього – 79 авторів.

Серед них 12 – мають науковий ступінь доктора наук та 33 – кандидата наук. Крім того, 3 автори мають вчене звання професора та 13 – авторів із вченим званням доцента.

 

Висловлюється подяка працівникам Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти:

 

  • Кондирєвій Майї Миколаївні, методисту, за працю «Створення навчальних кабінетів словесності у закладах загальної середньої освіти, в Інституті післядипломної педагогічної освіти» (І місце у номінації «Методичні рекомендації»).
  • Коротюк Зоряні Михайлівні, методисту, Герасимович Наталії Вікторівні, практичному психологу, Демидась Світлані Романівні, методисту, за працю «Корекційно-розвивальна програма індивідуальних занять психолога з дитиною з дитячим церебральним паралічем та затримкою психічного розвитку «Долоньки надії» (ІІІ місце у номінації «Навчальні програми з навчально-методичним забезпеченням»);
  • Коротюк Зоряні Михайлівні, методисту, Демидась Світлані Романівні, методисту, за працю «Методичні рекомендації щодо організації та надання психологічної допомоги дітям та сім’ям вимушених переселенців»  (ІІ місце у номінації «Методичні рекомендації»);
  • Куриш Оксані Степанівні, методисту, Мисику Володимиру Святославовичу, заступнику директора з науково-педагогічної та виховної роботи, кандидату історичних наук, Хомі Світозарі Олегівні, методисту, за працю «Методичні рекомендації щодо реалізації краєзнавчо-наукового проекту «Непоборні!», присвяченого відзначенню 75 річниці створення УПА (ІІІ місце у номінації «Методичні рекомендації»);
  • Клапків Оксані Михайлівні, вчителю хімії та біології, Мартинюк Лідії Олександрівні, методисту хімії, за працю «Уроки хімії в 10 класі» (Диплом лауреата конкурсу «За практичну цінність»);
  • Боруцькій Лідії Степанівні, методисту, за працю «Практикум на курсах підвищення кваліфікації вчителів зарубіжної літератури «Засідання в творчій лабораторії учителя-словесника» (ІІІ місце у номінації «Методичні рекомендації»);
  • Іванюк Тетяні Георгіївні, методисту, за працю «Методичні аспекти викладання алгебри та геометрії на початковому етапі вивчення у контексті вимог Нової української школи (ІІІ місце у номінації «Методичні рекомендації»);
  • Олексюку Василю Петровичу, методисту центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти, кандидату педагогічних наук, за працю «Основи хмарних технологій» (Диплом лауреата конкурсу «За актуальність проблеми»).