Інформаційно-методична нарада з питань сертифікації педагогічних працівників, супервізії та якості підготовки вчителів

12 лютого 2019 р. в ТОКІППО відбулася , які у 2019/2020 н.р. навчатимуть учнів 1-ого класу. Для участі в нараді були запрошені методисти з початкової освіти районних/міських методичних кабінетів та ОТГ.

Завідувач відділу дошкільної та початкової освіти Коненко Л.Б. наголосила, що метою сертифікації є виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню. Також було зазначено, що сертифікація педагогів буде проходити в три етапи, а саме:

  • вивчення практичного досвіду роботи педагога;
  • електронне портфоліо;
  • зовнішнє незалежне тестування.

Також Лариса Богданівна розповіла, про супервізію – як інструмент професійної підтримки та професійного розвитку, що передбачає комплекс заходів із навчально-методичного супроводу педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти в умовах реалізації завдань Нової української школи.

В процесі обговорення було відмічене, що належний рівень підготовки стає невід’ємною складовою характеристики професійної діяльності сучасного педагога. Так, як сьогодення вимагає від майбутнього вчителя бути інтелектуально розвинутим та соціально активним, застосовувати різноманітні педагогічні технології, інтерактивні та діяльнісні методи навчання  та засоби для здійснення найважливішої професійної функції  — допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками, готувати їх до адаптування в соціумі.

На завершення Лариса Богданівна розповіла про досвід роботи фінських колег з питань педагогічного партнерства, інструментів оцінювання, інклюзивної освіти та професійного розвитку учителів.