Тренінг “Мотивація педагога та учня: сучасний вимір освітніх змін”

21 лютого 2019 року за сприяння педагогічних працівників комунальної установи «Зборівський районний методичний кабінет» Зборівської районної ради на базі ЗОШ I-III ступенів №1 м. Зборова, відбувся тренінг ” Мотивація педагога та учня: сучасний вимір освітніх змін”, у якому взяли участь учителі-предметники, класні керівники, заступники директорів з навчально-виховної та виховної роботи, директори освітніх закладів, проведене кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти О. Я. Жизномірською.

Метою навчального тренінгу було підвищення професійних компетентностей щодо мотиваційної сфери особистості педагога, учня, батьків; чітке усвідомлення, осмислення та опанування психолого-педагогічними техніками, прийомами інноваційного спрямування; формування мисленнєвих операцій особистості педагога щодо розкриття внутрішніх потенціалів та ресурсів мотиваційного виміру; залучення керівників, учителів до злагодженої праці; створення сприятливої та доброзичливої атмосфери для усіх учасників освітнього процесу.

У процесі нашої роботи було здійснено презентаційний екскурс у “мотиваційний світ” особистості педагога, керівника, школяра та батьків; акцентовано увагу на основному механізму формування «мотиваційного» мислення особистості; основні фактори, що позитивно впливають на професійне зростання та досягнення успіху дитини та дорослого; вміння розпоряджатися своїм часом, правильно його планувати; вміння працювати з невдачами, помилками, а також нами було ретельно розглянуто та проаналізовано педагогічні ситуації, що трапляються в шкільному співтоваристві.

Проведення практичних завдань разом з усіма учасниками тренінгу, засвідчують про необхідність та актуальність значущих питань, які відіграють важливу роль у сучасному світі педагога (вміння вчителя працювати із освітніми змінами; швидко реагувати на нововведення, інновації; конструктивно приймати рішення; працювати із запитами учасників освітнього процесу; бажання вести конструктивний діалог із колегами, батьками, учнями; надавати професійні поради) тощо.

На занятті учасники тренінгу створили атмосферу щирості, відвертості, а також проявляли творчу ініціативу, завзятість, активність та продукували ідеї щодо подальшої співпраці із ТОКІППО.