Семінар-практикум «Оцінка та самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку?» для педагогів пілотних шкіл Тернопільської області

5 березня 2019 року в аудиторії НУШ ТОКІППО відбувся семінар-практикум «Оцінка та самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку?» для педагогів пілотних шкіл Тернопільської області.

Учителі-пілотники обмінялись думками, проблемами, з якими вони зіткнулися при пілотуванні 2-ого класу, активно працювали в групах над проблемами оцінювання, ознайомились з фінськими формами оцінювання, аспектами мотивування учнів, визначали пріоритети якісного та ефективного навчання в початкових класах за схемою «діамант», із задоволенням взяли участь в інтерактивних вправах.

Про формування позитивної мотивації педагога та учня (з фінського досвіду) ознайомила присутніх доцент кафедри педагогіки, психології та інклюзивної освіти Жизномірська О.Я.

Завідувач відділу дошкільної та початкової освіти Коненко Л.Б. відзначила, що навичка самооцінювання є дуже важливою в сучасному освітньому процесі української початкової школи. Учасники семінару-практикуму, мали  змогу по-іншому подивитися на формувальне оцінювання, також ознайомилися з конкретними прийомами розвитку особистості учня через якісний зворотний зв’язок і навчання самооцінюванню.