Модернізація матеріально-технічного та дидактичного забезпечення освітнього середовища ТОКІППО

Вперше за кілька десятиліть завдяки наполегливій співпраці адміністрації інституту та обласної ради, облдержадміністрації, у тому числі управління освіти і науки ТОДА, з метою забезпечення завдань підвищення кваліфікації вчителів за програмою Нової української школи на проведення ремонтних робіт та обладнання навчальних аудиторій були спрямовані чималі кошти. Їх виділили Тернопільська обласна рада за сприяння Тернопільської обласної державної адміністрації, у тому числі управління освіти і науки ТОДА, та Міністерство освіти і науки України.

Заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій ТОКІППО Ольга Когут зазначила,  що «поняття освітнього простору є важливою характеристикою освітнього процесу, який тісно пов’язаний не тільки з розвитком педагогічної науки, а й з фундаментальними змінами, що відбуваються у державі. У сучасному суспільстві функція освітньої установи не обмежується лише виконанням соціального замовлення. Адже вона забезпечує цілеспрямовану дію на інноваційні перетворення».

«З метою професійного розвитку педагогічних працівників у закладі створене нове освітнє середовище: оновлені три  тренінгові аудиторії, які відповідають сучасному освітньому простору НУШ (для вчителів початкової школи; вчителів іноземних мов, які навчатимуть першокласників; для вчителів та асистентів інклюзивних класів)», – розповіла  Лариса Коненко, завідувач відділу  дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти, а також наголосила на важливості створення нових інтерактивних осередків:

  • осередок навчально-пізнавальної діяльності педагога;
  • осередок тренера;
  • магнітно-маркерна дошка та проектор із вбудованим інтерактивним модулем;
  • різні види комп’ютерного та мультимедійного обладнання, планшети;
  • змінний стенд, коркова дошка;
  • оргтехніка (ксерокс, сканер, принтер, ламінатор);
  • інвентар для рухливих ігор;
  • обладнання для зберігання роздаткового матеріалу;
  • різні види конструкторів;
  • зразки дидактичного матеріалу для освітніх галузей.

Ірина Ящишин, завідувач навчального відділу підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів, зазначила, що «завдяки створеним умовам вдалося реалізувати завдання, пов’язані з шляхами модернізації навчання на курсах підвищення кваліфікації:

  • забезпечення випереджувального характеру підвищення кваліфікації педагогічних кадрів відповідно до суспільних вимог, швидкого реагування на зміни у дошкільній, загальній середній та позашкільній освіті;
  • упровадження нових програм спецкурсів та тренінгів;
  • організація освітнього процесу в умовах активного розвитку й оновлення інформаційного середовища;
  • забезпечення компенсаторної функції у підготовці вчителів старшого віку (впровадження інновацій як змістового, так і діяльнісного характеру);
  • методична підготовка молодих спеціалістів».

Педагог-організатор Тернопільського ліцею № 21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Ґерети Ірина Секелик відзначила, «що у контексті неперервної освіти ТОКІППО є центром впровадження сучасних педагогічних технологій у регіоні відповідно до реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Освітяни Тернопільської області, слухачі курсів підвищення кваліфікації, висловлюють щиру подяку адміністрації ТОКІППО за створені комфортні умови  в аудиторіях, оновлення навчально-матеріальної бази та покращення житлових умов у кімнатах гуртожитку інституту.