Заклад загальної середньої освіти як модератор партнерської взаємодії у громаді.

Успішна реалізація концепції Нової української школи у великій мірі залежить від налагодження і розвитку партнерства школи та громади, їх спроможності до співпраці, швидкого реагування на суспільні зміни, пошуку нових ресурсів для руху вперед.

В контексті даних завдань 7 березня 2019 року у ТОКІППО відбувся тренінг для заступників директорів з виховної роботи опорних закладів області.

Перед учасниками заходу виступив директор інституту О.М.Петровський, який наголосив на ролі опорної школи як модератора партнерської взаємодії у громаді, демократизацію відносин, відкритість освітнього простору для надання школою послуг, відповідно до потреб і запитів мешканців громади.

У процесі тренінгу учасники визначали Індекс інституційної спроможності рідної школи в освітній сфері «Партнерство» та, відповідно до отриманих результатів, моделювали план дій спрямований на залучення дітей та молоді до участі у житті громади, виробляли правила і механізми користування матеріально-технічними ресурсами закладу освіти для місцевих мешканців; ділились ідеями щодо ефективних шляхів пошуку та залучення партнерів закладу загальної середньої освіти.

 

Куриш О.С., методист, координатор проекту «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» у Тернопільській області.