Тренінг «Компетентнісний потенціал НУШ:ступені свободи та механізм реалізації» для вчителів пілотних шкіл та перших класів.

Європейський фонд освіти (ЄФО) з 2016 р. надає підтримку Міністерству oсвіти і науки України у модернізації навчальних програм та систем підготовки й підвищення кваліфікації вчителів з метою впровадження ключових компетентностей для навчання впродовж життя.

ЄФО здійснювалася підтримка розбудови Компетентнісного потенціалу “Нової української школи”, підвищення кваліфікації експертів, залучених у створення освітнього стандарту НУШ, а також опрацьовувалися підходи до зміни парадигми роботи вчителя в умовах навчального процесу, зорієнтованого на формування ключових компетентностей учнів.

У жовтні  минулого року  відбувся Міжнародний семінар з розвитку ключових компетентностей учнів для майстер-тренерів “Нової української школи”,організований Європейським фондом освіти,  метою якого було допомогти вчителям, тренерам і методистам в здобутті практичних знань та умінь щодо застосування концепції й методів компетентнісного підходу при плануванні програм навчання та викладання, спрямованих на навчальні досягнення учнів. Зокрема йдеться про застосування вчителем методів активного навчання й ознайомлення з особливостями організації на місцевому та шкільному рівні навчального процесу, який сприяв би формуванню ключових компетентностей підприємливості, цифрової та громадянської. У цьому тренінгу взяли участь і представники нашого інституту (ТОКІППО): Коненко Л.Б.,Криховець-Хом’як Л.Я.та Бачинська Н.Я.

12-13 березня в ТОКІППО  в продовження виконання завдань щодо здобуття навиків активного навчання та ефективного застосування вчителями методів ,що сприяли б формуванню ключових компетентностей підприємливості, громадянської та цифрової було проведено тренінг «Компетентнісний потенціал НУШ:ступені свободи  та механізм реалізації» для вчителів пілотних шкіл та перших класів.  Учасники з цікавістю ознайомились з такими європейськими інструментами як «Європейська рамка компетентності підприємливості» (“European Entrepreneurship Competence Framework (EntreComp)”, 2016 р.) та «Європейська рамка цифрової компетентності громадян 2.1» (“The Digital Competence Framework for Citizens – DigComp 2.1”, 2017 р.), конструктором  програм, відпрацьовували  різноманітні інтерактивні та діяльнісні  прийоми та методи навчання, вчились застосовувати згадані вище ключові компетенції НУШ.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти