Готуємо учителя нової української школи

Вчитель готується до гарного уроку все життя.
Така духовна й філософська основа професії й технології
нашої праці: щоб дати учневі іскорку знань,
вчителеві необхідно вбрати ціле море світла.
В. Сухомлинський

Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін.

І хоча учні базової середньої освіти розпочнуть навчатися за концепцією Нової української школи лише у 2022році, учителі математики вивчають її головні компоненти і прагнуть вже сьогодні робити зміни на краще.

19 березня 2019 року в ТОКІППО відбулося заняття Школи професійного становлення молодого учителя математики на тему «Урок математики в сучасних технологіях навчання», метою якого було ознайомити молодих педагогів з новими технологіями навчання, шляхами підвищення ефективності уроку математики, сучасними підходами до побудови уроку, особливостями створення нового освітнього середовища.

Молоді педагоги ознайомились та обговорили проблеми:

  • «Урок математики в сучасних технологіях навчання» (Пришляк І.І., методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО);
  • Шляхи підвищення ефективності уроку математики. Створення динамічних моделей для успішного навчання геометрії (Возна М.С., вчитель математики Тернопільської ЗОШ І-ІІІ №23);
  • Інформаційно-комунікаційні технології навчання математики (Соловей О.М., вчитель математики Тернопільської ЗОШ І-ІІІ №16 ім. Володимира Левицького);
  • Технології інтегрованого навчання математики (Орос Н.Т., учитель математики Тернопільського ліцею №21 – спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети);
  • Методичні вимоги до побудови та проведення сучасного уроку.

Моделювання уроку. Технологічні підходи до проектування уроку геометрії у 8 класі на тему «Теорема Піфагора» (Іванюк Т.Г., методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО).

Молоді педагоги створили цікаві, оригінальні розробки сучасного уроку геометрії. Кожна із чотирьох груп намагалася найкраще змоделювати свій урок, використовуючи сучасні засоби та технології навчання. Як нагороду за творчу співпрацю всі учасники заняття отримали методичні посібники, презентовані видавництвами України.

Методисти інституту, досвідчені та молоді педагоги визначили головні проблеми і окреслили стратегічні напрямки підготовки до старту Нової української школи. На часі багато питань, які потребують опрацювання, проте у всіх є бажання зробити школу кращою.

Пришляк І.М.