Семінар – практикум для методистів, які координують діяльність психологічної служби в ОТГ на тему «Психологічні аспекти формування професійної компетентності вчителя в сучасних умовах»

29 березня 2019 р. у ТОКІППО відбувся семінар – практикум для методистів, які координують діяльність психологічної служби в ОТГ на тему «Психологічні аспекти формування професійної компетентності вчителя в сучасних умовах» організоване та проведене методистом, в. о. завідувача НМЦПССР   Коротюк З. М.

Метою роботи семінару – практикуму було розкрити суть психологічних аспектів формування професійної компетентності, забезпечення впровадження основних стратегій формування професійної компетентності вчителя в сучасних умовах.

Зокрема, обговорено такі питання: професійна компетентність вчителя – важлива складова якісної освіти; імідж педагога та закладу в організації освітнього процесу; психологічні особливості розвитку професійних компетенцій педагогів; психологічний супровід педагогів в рамках концепції НУШ. Також було проведене практичне заняття на тему «Формування професійних компетентностей педагогічних працівників».

Під час семінару учасники активно та творчо працювали обмінювалися досвідом, а також відзначили актуальність і корисність таких зустрічей. За підсумками роботи були вироблені рекомендації, щодо подальшої роботи.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти