Успіхи юних істориків Тернопільщини на IV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

  IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії відбувався впродовж 18-22 березня 2019 року у Львові.

Команда юних істориків Тернопільської області, вже традиційно, як і в попередні роки, добилася вагомих успіхів.

За рішенням компетентного журі абсолютним переможцем олімпіади визнано Андріану Петрикевич, ученицю 8 класу Теребовлянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Радість перемоги зі своєю вихованкою розділила вчитель Людмила Петрівна Денісова, яка була ще й керівником команди області. Людмила Петрівна отримала нагороду «Учитель-наставник абсолютного переможця ХХІV Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії».

Окрім диплома переможця олімпіади I ступеня Андріана здобула й спеціальну відзнаку як кращий знавець історії Львова та Львівщини серед учнів 8 класу. Загалом юні історики Тернопільщини здобули три із чотирьох таких нагород олімпіади. Кращими знавцями історії Львівщини стали ще й Батьковець Гавриїл, учень 9 класу Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 та Кудасюк Марія, учениця 10 класу Кімнатецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Кременецького району.

Лише на завершальному етапі змагань Марії не вдалося втриматися на першому місці. У підсумку — диплом II ступеня.

Вітання переможцям олімпіади та їхнім вчителям! Нових вам успіхів та перемог!

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти