Тренінг «Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного учителя»

Для учителів української мови і літератури 05 квітня  2019 року у Теребовлянській спеціалізованій школі-ліцеї за сприяння ТОКІППО (методист Кондирєва М.М.) проведено тренінг «Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного учителя». Мета цього тренінгу – надання освітніх послуг для забезпечення належного рівня сформованості мовленнєво-методичної компетентності учителя-словесника в умовах запровадження нової української школи; залучення словесників до спільного пошуку ефективних шляхів фахового розвитку та розробки зразків навчального матеріалу  для використання його у освітньому процесі відповідно до вимог сучасної мовної освіти.

Учасники тренінгу мали змогу познайомитися із секретами мистецтва самопрезентації, шляхами удосконалення основних аспектів мовленнєво-методичної компетентності сучасного учителя; алгоритмом композиційно-змістового аналізу науково-методичної літератури; особливостями культури ділового спілкування, офіційно-ділового стилю мовлення у шкільній  документації. Особливий інтерес  викликали вправи на розвиток комунікативних якостей, радісні усмішки учнів школи, які для учасників методичного заходу створили цікаві сюрпризи-передбачення та залучили до участі у загальношкільному «кольоровому» заході.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти