Засідання творчої групи вчителів гімназій, ліцеїв, колегіумів на тему « Пізнання внутрішнього світу обдарованої дитини»

07 травня 2019 року на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося чергове засідання творчої групи вчителів гімназій, ліцеїв, колегіумів на тему « Пізнання внутрішнього світу обдарованої дитини»(методист Смук Н.Р.). Мета заходу: підвищити професійну майстерність вчителів, орієнтувати їх на добір форм, змісту, методів, засобів навчання та виховання, які сприятимуть всебічному розвитку творчої особистості.

Демидась С.Р., методист навчально – методичного центру психологічної служби і соціальної роботи, провела тренінг на тему «Психологічний супровід обдарованої дитини: організаційно – методичні засади» на якому усі присутні дійшли висновку, що обдарованість — це система, що розвивається протягом життя, визначає можливість досягнення людиною вищих результатів в одному або декількох видах діяльності порівняно з іншими людьми.

Гладка В.В., вчитель основ здоров’я Тернопільської ЗОШ І –ІІІ ступенів № 11підготувала для творчих учителів презентацію свого досвіду роботи на тему « Здоров’язбережувальний освітній простір як основа для розвитку творчих здібностей дитини» на якому довела присутнім, що на внутрішній світ дитини впливає стан здоров’я і не тільки фізичного, а й психічного, духовного, емоційного і т.д.. Учителі мали можливість познайомитися із тим як це відбувається в даному закладі загальної середньої освіти.

Фрагмент тренінгового заняття з елементами Ізотерапії на тему « Пізнання внутрішнього світу обдарованої дитини »підготувала і провела Смук Н.Р., методист відділу мененджменту, координації та комунікації методичних служб ТОКІППО на якому всі присутні зауважили, що найбільшим завданням кожного освітянина є знайти, розкрити, творчо наповнити внутрішній світ кожної дитини і обов’язково в тендемі з батьками.

Засідання було спрямоване на практичну діяльність учителів в ході якої присутні переконалися, що внутрішній світ дитини дуже складний і масштабний. В залежності від того як і чим ми його будемо наповнювати, наскільки буде наше прагнення його розширювати на протязі 11 років залежить не тільки майбутнє особистості, а й усієї нашої держави.