Обласний науково-методичний семінар на тему «Шляхи та засоби впровадження медіаосвітніх інновацій у закладах освіти»

21 травня 2019 року на базі ТОКІППО у рамках Всеукраїнського експерименту «Організація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» відбувся обласний науково-методичний семінар на тему «Шляхи та засоби впровадження медіаосвітніх інновацій у закладах освіти». У роботі семінару взяли участь педагогічні працівники, які відповідають за впровадження медіаосвіти у закладах освіти області.

Метою заходу було обговорення актуальних питань щляхів, засобів та методів впровадження медіаосвітніх інновацій у практику закладів освіти Тернопільської області.

Вітенко І.М., заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат географічних наук привітав присутніх, побажав плідної та результативної співпраці та висвітлив основні аспекти компетентісного підходу до формування медіаграмотності та медіакультури особистості в освітньому процесі Нової української школи.

На важливих питаннях впровадження медіаосвітніх технологій в освітній процес закладів освіти акцентувала увагу присутніх Городецька О.В., доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук.

Олексюк О.Р., доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО, кандидат педагогічних наук у цікавій та практичній формі ознайомила учасників семінару із принципи безпечної роботи з мобільними пристроями.

Власним досвідом щодо створення психолого-педагогічного середовища для формування медіаграмотності та медіакультури особистості в сучасному освітньому просторі поділилися Шевчук Т.О., вчитель Кременецької загальноосвітньої школи I-IIIступенів № 4. та Редька Н.І., вчитель Зборівської державної української гімназії ім. Романа Завадовича.

Вчитель ТНВК № 35, Кіндратюк І.А. та Череп Г.П., завідувач дошкільного навчального закладу ясла-садок «Ромашка» м. Бережани, звернули увагу педагогів на форми та методи розвитку медіаграмотності дітей молодшого шкільного та дошкільного віку.

На круглому столі учасники мали можливість представити практичні напрацювання дітей, а також обговорити та висловити свої думки щодо факторів успішного впровадження медіаосвіти у закладах освіти. А саме впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів освіти сприятиме захисту дітей від потенційно шкідливих ефектів медіа та виховає такого споживача медіапродукції, котрий буде вимагати якісної інформації та зможе ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації.