Майстер-клас в Тернопільському ліцеї № 21ім.Ігоря Герети на тему: «Педагогіка партнерства. Формула ефективного спілкування», із класними керівниками ліцею

На реалізацію Всеукраїнського експерименту затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 27.11.2018 року № 1304 « Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою « Фомування мистецького середовища в закладі загальної середньої освіти» у грудні 2018 – жовтні 2023роках» 03.06.2019 року був проведений майстер – клас в Тернопільському ліцеї № 21ім.Ігоря Герети на тему: «Педагогіка партнерства. Формула ефективного спілкування», із класними керівниками ліцею, який підготувала і провела методист ТОКІППО Наталія Смук.

Люди праці, саме так одним словосполученням можна назвати педагогічний колектив, який очолює Марія Гудима. Творчі, креативно мислячі, ініціативні із захопленням проводили моніторинг своєї співпраці з батьками, визначаючи пріоритетні завдання на наступний навчальний рік. Директор ліцею М.І. Гудима наголосила присутнім, що педагогіка партнерства ґрунтується на таких принципах: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Плідно попрацювавши в колі однодумців дійшли висновку, що аби досягти успіхів у трикутнику батьки – учні – вчителі необхідно:

На рівні сім’ї: створення стимулюючої духовної та морально-психологічної атмосфери, інтеграція зусиль зі школою, оволодіння необхідним обсягом психолого-педагогічних знань. На рівні діяльності педагога: стимулювання до творчого пошуку, вміння бачити проблеми та шляхи їх розв’язання, пріоритет відносин співробітництва, співтворчості, модернізація форм, методів навчання та виховання; На рівні діяльності адміністрації навчальних закладів: підбір педагогічних кадрів відповідного рівня здатних сприяти розвитку учнів. Забезпечення умов для самостійної діяльності педагогів, підвищення їх загальнокультурного та професійного рівня.