Про зустріч представників філологічної спільноти ЗЗСО у педагогічній майстерні європейських технологій освіти у рамках серпневих методичних студій «Науково-методичний супровід забезпечення якості освіти в умовах реалізації Концепції Нова українська школа»

19 серпня стартували обласні серпневі методичні студії на тему «Науково-методичний супровід забезпечення якості освіти в умовах реалізації Концепції Нова українська школа». Засідання  представників філологічної спільноти  ЗЗСО області  у рамках зазначених вище студій проведено у Тернопільсікій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені Андрія Юркевича у формі зустрічі у педагогічній майстерні європейських технологій освіти. Тон розмови про сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови нової української школи та європейські освітні технології в українських школах сьогодення задала методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО Л.С. Боруцька. Підхопив естафету і плавно занурив  присутніх у тему «Формування патріотизму засобами підручників та ігор з літератури» Ю. І. Ковбасенко, професор, завідувач кафедри світової літератури Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка, президент Української асоціації викладачів зарубіжної літератури, голова методичної комісії Міжнародної наукової гри “Sunflower”.   Учитель української мови і літератури Хустської гімназії-інтернату Закарпатської області, заслужений учитель України, переможець фінального етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель     року – 2015» у номінації «Українська мова і література» О.В. Калинич поділилася роздумами щодо специфіки творення уроку словесності як студії особистісного розвитку учня у процесі підготовки до ЗНО з української мови і літератури. Помазан І.О., кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри українознавства Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія», голова методичної комісії Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник, показав потенціал завдань Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник» для розвитку ключових компетентностей учнів. Директор Творчого об’єднання «Соняшник» Ю. О. Морщавка запевнив, що участь у у літературознавчих іграх «Соняшник» і «Sunflower» – це легко і корисно, насамперед для учнів. А про специфіку організації освітньо-методичної діяльності учителів словесності в умовах реформування загальної середньої освіти, основні напрями організації мовно-літературної освіти учнів акцентувала увагу присутніх  М. М. Кондирєва, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО.

Схвальні відгуки педагогічних та методичних працівників, уточнювальні запитання, численні світлини на згадку є свідченням того, що вектор роботи обрано вдало і така робота є цікавою та потрібною для сучасного учителя української мови і літератури та зарубіжної літератури.