Про проведення процедури самооцінювання діяльності Тернопільського ліцею № 21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети

В рамках проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Формування мистецького середовища в закладі загальної середньої освіти» педагогічним колективом Тернопільського ліцею №21-спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети 27 серпня 2019 року проведено процедуру самооцінювання діяльності з визначення Індексу інституційної спроможності в освітній сфері «Професійний розвиток педагогічних працівників».

Метою заходу було ознайомлення з методологією самооцінювання як новою формою оцінювання освітніх й управлінських процесів, які забезпечують ефективну роботу та сталий розвиток школи, а також удосконалення компетентностей педагогічних працівників ліцею щодо організації внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Директорка закладу Марія Ігорівна Гудима, окреслила завдання щодо проведення процедури самооцінювання. Методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб ТОКІППО Наталія Ришардівна Смук, провела знайомство з учасниками тренінгу та націлила педагогів на продуктивну працю.

Фасилітацію процедури самооцінювання провела Оксана Степанівна Куриш, методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб ТОКІППО.

Учасники заходу ознайомилися з сутністю інституційної спроможності ЗЗСО, індикаторами та шкалою вимірювання в освітній сфері «Професійний розвиток педагогічних працівників».

У результаті проведеної процедури понад 50 педагогів, які брали участь у самооцінюванні ліцею, розподілились так, що більшість із них вказали на частковий та поглиблений ступінь вияву індикаторів зазначеної сфери, а в окремих позиціях відзначили наявність у ліцеї елементів сталого розвитку.

Опираючись на визначений результат, учасники самооцінювання складали план дій з розвитку інституційної спроможності: аналізували внутрішні і зовнішні чинники, які потребують усунення у системі професійного розвитку; пропонували стимулюючі інструменти, які будуть позитивно впливати на досягнення сталого розвитку; обговорювали, приймали рішення, визначали рівень відповідальності кожного за досягнення рівня сталого розвитку.

 

Куриш О.С., методист.