Обласний науково-методичний семінар на тему «Розвиток медіаграмотності та медіакомпетентності особистості в ракурсі наскрізного впровадження медіаосвіти»

13 листопада 2019 року на базі Тернопільського НВК “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – школа правовий ліцей №2” у рамках Всеукраїнського експерименту «Організація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» відбувся обласний науково-методичний семінар на тему «Розвиток медіаграмотності та медіакомпетентності особистості в ракурсі наскрізного впровадження медіаосвіти». У роботі семінару взяли участь керівники закладів освіти, які беруть участь у Всеукраїнському експерименті.

Метою заходу було обговорення актуальних питань щляхів, засобів та методів наскрізного та інтегрованого впровадження медіаосвітніх інновацій у практику закладів освіти Тернопільської області.

Вітенко І.М., заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат географічних наук привітав присутніх, побажав плідної та результативної співпраці та висвітлив основні аспекти формування медіаграмотності як сучасної потреби інформаційного суспільства.

На важливих питаннях впровадження медіаосвітніх технологій в освітній процес закладів освіти акцентувала увагу присутніх Городецька О.В., доцент кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук.

Сидорська О.Я., методист Центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО, ознайомила учасників семінару із принципами розвитку патріотичних почуттів особистості шляхом використання медіаосвітніх ресурсів.

Учасники семінару мали змогу ознайомитися із досвідом закладу освіти щодо створення психолого-педагогічного середовища для формування медіаграмотності та медіакультури особистості.

Іванюк.І.В., директор Тернопільського НВК “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – школа правовий ліцей №2”, провела відкритий урок у 8 класі «Медіаграмотна особистість – вимога сучасності».

На круглому столі учасники мали можливість висловити свої думки щодо факторів успішного впровадження медіаосвіти у закладах освіти. А також обговорити питання захисту дітей від потенційно шкідливих ефектів медіа та шляхів виховання такого споживача медіапродукції, котрий буде вимагати якісної інформації та зможе ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації.