Обласний семінар – практикум методистів біології та хімії

Методичним аспектам реалізації наскрізних змістових ліній при вивченні біології та хімії у закладах загальної середньої освіти був присвячений обласний семінар методистів хімії і біології районних (міських) методичних кабінетів, ОТГ, який відбувся 7 листопада 2019 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти. Досвідом роботи з даної проблеми ділились педагоги   Гусятинського  району

З особливостями  освітньої галузі району в умовах реформування освітньої галузі познайомила учасників Галина Цвігун, завідувач  Гусятинського  райметодкабінету

Як здійснюється науково-методичний супровід реалізації наскрізних змістових ліній під час викладання біології  й хімії розповіли Ірина Янюк, методист Гусятинського РМК та  Ольга Турчин і Лідія Мартинюк, методисти відділу методики навчальних предметів і професійного розвитку педагогів ТОКІППО.

Під час проведення практичного модуля педагоги району ділились досвідом реалізації наскрізних змістових ліній на уроках хімії та біології.

Галина Ворона,  вчитель хімії НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №2-ДНЗ» м.Хоростків поділилась досвідом впровадження  наскрізних змістових ліній під час викладання  хімії.

Надія Максимчук,  вчитель біології НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №2-ДНЗ» м.Хоростків розповіла про формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учнів у процесі реалізації наскрізних змістових ліній на уроках біології й екології.

Досвідом використання цифрового вимірювального комплексу на уроках хімії поділився Анатолій Марцінковський, вчитель хімії  ЗОШ І-ІІІ ст.  смт. Гусятин.

Формування ключових компетентностей на  уроках біології  шляхом відбору та впровадження у навчальний процес сучасних освітніх технологій, методів та прийомів – тема виступу Валентини Ярої,  вчителя біології ЗОШ І-ІІ ст. с. Целіїв

Як працювати над розвитком критичного мислення школярів на уроках  хімії, біології та в позакласній роботі розповіла Валентина Романів,  вчитель біології,  хімії НВК «ЗОШ І-ІІ ст. -ДНЗ», с.Калагарівка

Про  інтелектуальний розвиток школярів під час вивчення хімії, перспективи, які чекають талановитих дітей, відомих вчених з світовим ім`ям, вихідців з своєї школи і своїх учнів, розповіла Олександра Боднар, вчитель хімії ЗОШ І-ІІІ ст. №2 м. Копичинці.

З завданнями, які стоять перед методичними службами області при проведенні І етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2020» в номінації «Хімія», познайомила учасників методист хімії ОКІППО Лідія Мартинюк .

Як підготувати і провести квест з методики хімії учасникам розповіла вчитель хімії ЗОШ І – ІІІ ст.  №5 м.Чорткова Тетяна  Садовська.

 

Під час підведення підсумків роботи семінару було  вироблено рекомендації для педагогів:

  • постійно працювати над формуванням ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, що визначають його поведінку в життєвих ситуаціях;
  • формувати в учнів екологічну свідомість: збереження, захист довкілля й усвідомлення сталого його розвитку, готовність брати участь у вирішенні питань збереження навколишнього середовища і розвитку суспільства;
  • виховувати учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища;
  • навчати молоде покоління українців ощадливості, раціонального використання коштів, планування витрат, стимулювання лідерських ініціатив, прагнення успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

Методисти відділу методики навчальних предметів
та професійного розвитку педагогів ОКІППО
Лідія Мартинюк та Ольга Турчин.