Засідання творчої майстерні для практичних психологів ЗПТО на тему «Формування емоційної компетентності особистості психолога»

20 листопада 2019 року на базі Тернопільського вищого професійного училища ресторанного сервісу та торгівлі відбулося засідання творчої майстерні для практичних психологів ЗПТО на тему «Формування емоційної компетентності особистості психолога».

З привітальним словом та відеопрезентацією освітнього закладу виступили в. о. директор  Чорна Г. С. та практичний психолог цього ж закладу Собчак Л. М. Щира та привітна атмосфера в освітньому закладі сприяла позитивному налаштуванні до активної, творчої та професійної праці, зокрема Демидась С. Р., методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи розкрила питання про емоційну компетентність як позитивне надбання у професійному зростанні практичного психолога; Жизномірська О. Я., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти окреслила основні етапи формування емоційної компетентності у практичного психолога та інших учасників освітнього процесу; Сесик О. О., методист центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти запропонувала модель емоційно-компетентної та успішної особистості педагога, учня у сучасному закладі із психологічним аспектом позитивного мислення.

Учасники творчої майстерні обмінювалися досвідом, практичними вміннями, навичками щодо вирішення складних питань, що трапляються у їх закладах, а також спільно із Собчак Л. М., практичним психологом ТВПУ ресторанного сервісу і торгівлі презентували цікаві та інноваційні психотехніки, які дають змогу зорієнтуватися та зрозуміти нам: наскільки «Я»- як особистість практичного психолога є емоційно компетентною; як «Я» можу впоратися з певними професійними завданнями і не порушувати власного емоційного стану; як «Я» вмію правильно конструктивно керувати своїми емоціями та позитивно налаштовувати до себе та інших (батьків, учнів, колег, педагогів) тощо; як «Я» здатна розрізняти емоційні реакції, стани, почуття, переживання, та як вище окреслене впливає на емоційний інтелект.

Наприкінці нашого заняття спільно із учасниками були вироблені методичні рекомендації щодо підвищення емоційної компетентності практичного психолога в закладі професійно-технічної освіти. Учасники роботи висловлювали щирі подяки, продукували нові ідеї, окреслювали свої бачення щодо подальшої співпраці та ефективної психологічної комунікації.