Про проведення онлайн-конференції «Кластер як один із способів візуалізації навчального мовно-літературного матеріалу»

Перегяд запису онлайн-конференції – https://cutt.ly/ve08EUS

29 листопада цього року у ТОКІППО за участі членів творчої групи, яка працювала у рамках Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний олімп», проведено онлайн-конференцію «Кластер як один із способів візуалізації навчального мовно-літературного матеріалу».

На участь у конференції подали заявки більше тридцяти педагогічних працівники із різних ЗЗСО області.

Мета цього заходу – узагальнити і систематизувати основні відомості із методики навчання української мови і літератури щодо переосмислення навчального мовно-літературного матеріалу через графіки, схеми, таблиці; розвивати уміння словесників використовувати  кластери для розвитку критичного мислення школярів на уроках різних типів і форм  задля забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти; стимулювати учителів-словесників уносити зміни у педагогічну практику відповідно до викликів часу.

Радьо Л. Н. (учитель української мови і літератури Комунального закладу  «Великобірківська ЗОШ І – ІІІ ступенів – гімназія ім. Степана Балея», кандидат філологічних наук) розкрила питання «Кластер: переосмислення навчальної мовно-літературної інформації і формі графіків, схем, таблиць   тощо». Кондирєва М. М. (методист ТОКІППО) ознайомила учасників з інформацією щодо імплементації у методику навчання української мови і літератури технології критичного мислення через метод «Кластер»Про методичні особливості створення кластерів для використання їх на різних типах уроків української мови і літератури поділилися досвідом учителі української мови і літератури: Батіг Н. І. (Монастириська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів),  Гарматюк Л. І. (Тернопільська Українська гімназія імені Івана Франка), Гончарик О. Я. (Староскалатська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Скалатської міської ради  Підволочиського району), Кольба Г. Я. (Бучацька ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2), Коник Н. В. (Збаразька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1), Мельниченко О. І. (Шумський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад  І-ІІІ ступенів – гімназія»), Придатко Т. І. (Опорний заклад Почаївська ЗОШ І – ІІІ ступенів), Радьо Л.Н. (Комунальний заклад навчально-виховний комплекс «Великобірківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів-гімназія ім. Степана Балея»).

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти