Результати обласного конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми»

На виконання наказів Міністерства освіти і науки від 02. 08. 2019 року № 1052, управління освіти і науки обласної державної адміністрації від 04. 09. 2019 року № 208 – од „Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів „Нові технології у новій школі” у номінації „Корекційно-розвиткові програми”, з метою підвищення професійного рівня і розвитку творчого потенціалу фахівців психологічної служби у системі освіти України, області, Навчально-методичним центром психологічної служби і соціальної роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти упродовж грудня 2019 року – січня 2020 року проведено ІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів „Нові технології у новій школі” у номінації „Корекційно-розвиткові програми”.

За підсумками І (районного) етапу до ІІ обласного етапу було допущено 17 авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів.

Переможцями обласного конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми» визнано:

Диплом першого ступеня:

Тивонюк Христину Володимирівну, практичного психолога НВК „ЗОШ І-ІІІст. ДНЗ с.Великі Гаї”, Великогаївської сільської ради Тернопільської області, автора корекційно-розвиткової програми „Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять для дітей молодшого шкільного віку із ЗПР”.

Диплом другого ступеня:

Андрощук Анжелу Василівну, практичного психолога Іванковецької ЗОШ І-ІІст., Білозірської ЗОШ І-ІІІст., Лановецького р-ну, автора корекційно-розвиткової програми розкриття особистісного потенціалу і ресурсності старшокласника методами арт-терапії „Орієнтири гармонійної особистості”.

Диплом третього ступеня:

Ханенко Світлану Василівну, практичного психолога Тернопільського навчально-виховного закладу № 35, автора корекційно-розвиткової програми „Подорож у своє „Я””.

Авторів-переможців обласного конкурсу програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми» буде нагороджено грамотами управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації.

За активну участь у створенні та впровадженні корекційно-розвиткових програм в освітніх закладах управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації відзначить авторів-учасників програм Конкурсу подякою.

Рейтинговий список авторських програм ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу додається.

Переможець ІІ етапу візьме участь у ІІІ (фінальному) етапі Всеукраїнського конкурсу, що відбудеться в березні 2020 року.

 

Рейтинго вий список
оцінювання авторських програм
ІІ е тапуВсеукраїнського конкурсу
практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій
школі» у номінації «Корекційно-ровиткові програми»

 

№ п/п
Назва авторської
програми
Автор / авторський
колектив
Бали
1 Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять для дітей молодшого шкільного віку із ЗПР Тивонюк Христина Володимирівна, пп навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.-дошкільний навчальний заклад с. Великі Гаї” Великогаївської сільської ради Тернопільської області 179
2 Програма розкриття особистісного потенціалу і ресурсності старшокласника методами арт-терапії «Орієнтири гармонійної особистості» Андрощук Анжела Василівна, пп Іванковецької загальноосвітньої школи І-ІІ ст., Білозірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

Лановецької районної ради Тернопільської області

178
3 «Подорож у своє «Я»» Ханенко Світлана Василівна, пп Тернопільського навчально-виховного комплексу № 35 Тернопільської міської ради Тернопільської області 175
4 «Запобігання та протидія насильству в середовищі учнівської молоді з інтелектуальною недостатністю» Бандура Наталя Іванівна, пп Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи Тернопільської міської ради для дітей, які потребують корекції розумового розвитку 160
5 «Розвиток довільної уваги дошкільників» Свіргун Лариса Іванівна, пп Тернопільського дошкільного навчального закладу №34 Тернопільської міської ради Тернопільської області 157
6 «Мандрівка до успіху» Свідинська Людмила Миколаївна, пп Кременецького ліцею ім. У. Самчука 153
7  «Самопізнання та соціалізація молодшого школяра»

 

Чижевська Галина Іванівна, пп

Городищенської агальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Козівської районної ради Тернопільської області

147
8 «Листи батькам» Вовна Андрій Михайлович, пп

Качанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Підволочиської селищної ради Тернопільської області

145
9  «Подолання шкільної тривожності в п’ятикласників» Михальчук Людмила Миколаївна, пп Струсівської санаторної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ст., 144
10 Програма розвитку емоційної сфери, пізнавальних психічних процесів дітей старшого дошкільного віку «Дошколярик! Вигонна Віра Орестівни, пп Лановецького міського комунального закладу дошкільної освіти „Ромашка”, 136
11 Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей із ЗПР, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти Хабло Світлана Олександрівна, пп Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області, 133
12  «У колі дружньої родини – знаходить щастя кожна дитина» Гудз Леся Антонівна, пп Бучацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 Бучацької районної ради Тернопільської області 123
13 Корекційно-розвиткова програма з розвитку особистісної сфери та попередження психоемоційних порушень Шевчук Вікторія Володимирівна, пп комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Шумської міської ради 115
14 «Таємниця спілкування»

 

Нановська Леся Миколаївна, пп

Джуринського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Чортківської районної ради

Тернопільської області

106
15 «Профілактика дезадаптації першокласників» Бичковська Галина Зеновіївна, пп Комунального закладу навчально-виховного комплексу „Мишковицька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад” Тернопільської районної ради Тернопільської області 104
16 Програма розвитку когнітивної сфери для дітей молодшого шкільного віку «І уважні, і кмітливі…» Лахман Наталія Іванівна, пп Збаразької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 ім. І. Франка Збаразької міської ради Тернопільської області 95
17 Розвиток пізнавальних процесів молодших школярів Кілик Ганна Іванівна, пп Нижчелуб’янківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

Нижчелуб’янської сільської ради Збаразького району Тернопільської області

85