Засідання круглого столу з питань підвищення ефективності впровадження цінностей УХВЛ в освітній процес. Учасниками засідання були переможці обласних конкурсів серед педагогів закладів загальної середньої освіти та позашкільної освіти на кращу розробку уроку, виховного заходу «Система духовних і моральних цінностей громадянина на ціннісній моделі УХВЛ»

10 березня 2020 року у Тернопільському ОКІППО відбулося засідання круглого столу з питань підвищення ефективності впровадження цінностей УХВЛ в освітній процес. Учасниками засідання були переможці обласних конкурсів серед педагогів закладів загальної середньої освіти та позашкільної освіти на кращу розробку уроку, виховного заходу «Система духовних і моральних цінностей громадянина на ціннісній моделі УХВЛ».

Модератор круглого столу, завідувач центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти Світозара Хома окреслила коло проблем щодо вдосконалення професійної майстерності педагогічних працівників для підвищення ефективності впровадження цінностей УХВЛ в освітній процес. Про шляхи реалізації ідей  та цінностей Української Хартії вільної людини в освітніх закладах та місцевому самоврядуванні розповів Дмитро Вакуленко, доктор біологічних наук, професор, завідувач кафедри медичної інформатики Тернопільського національного медичного університету імені                           І.Я. Горбачевського, співорганізатор та експерт обласної програми впровадження УХВЛ в Тернопільській області. Голова громадської організації «Гуртом» Ігор Ковалик акцентував увагу на тому, що основним завданням виховної роботи в межах обласної програми впровадження УХВЛ в освітніх закладах Тернопільської області на 2017-2020 роки є формування духовно багатої особистості з усвідомленням власної національної своєрідності, громадянина і патріота України.

Учасники були активними в обговоренні ключових питань щодо ефективності використання сучасних педагогічних технологій в системі виховної роботи, поділилися досвідом та  внесли ряд пропозицій щодо подальшого впровадження ідей УХВЛ в освітньому процесі.