Офлайн семінар-практикум «Реалізація компетентнісного підходу за допомогою дев’яти стилів навчання на основі теорії множинного інтелекту»

З 30 квітня по 12 травня для вчителів перших класів в режимі офлайн, на сторінці «Множинний інтелект» блогу Нова українська школа розміщеному на сайті ТОКІППО, працював семінар-практикум на тему «Реалізація компетентнісного підходу за допомогою дев’яти стилів навчання на основі теорії множинного інтелекту». В ньому взяли участь 252 педагоги. Велика кількість учасників, відгуки вчителів, думки, побажання, якими вони поділилися у формі «ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК» після опрацювання матеріалу показали, наскільки цікавою і корисною в сучасній освітній траєкторії є тема множинного інтелекту і можливості використання її в практиці вчителя початкових класів. Для прикладу, публікуємо кілька відгуків про семінар-практикум його учасників:

  • «Використання теорії множинного інтелекту дуже актуальне в сучасній школі. Поради для нас, можлива кар’єра для дитини – супер!»
  • «На мою думку, якщо ми навчимось використовувати ресурс мозку людини, заощаджений «про запас», то досягнемо еволюційного прориву. В оптимальному варіанті саме освіта має бути чутливою до періодів максимальної гнучкості й адаптивності в розвитку дитини, коли порівняно легко можна активізувати даровані природою інтелектуальні задатки. Тут може стати в нагоді теорія множинного інтелекту. Це означає, що, працюючи з різними видами інтелекту, ми педагоги маємо широкий простір для творчості, від якого значною мірою залежатиме те, яким змістом буде сповнене формування неповторного інтелектуального профілю дитини».
  • «Велике спасибі за цікаву і корисну інформацію! Адже від уміння педагога бути уважним до себе та власних станів разом із здатністю порівнювати та аналізувати дозволяють виявляти та розуміти емоції дітей».
  • «Дякую за надзвичайно цікавий матеріал. Теорія множинного інтелекту актуальна і потрібна. Дає розуміння зовсім іншого підходу до навчання в школі. Особливо корисними є слова експерта з питань освіти Кена Робінсона: «Академічність може бути доброю для наукової роботи, але мало готує дітей до реального життя». Підготовка дитини до життя-найважливіше завдання НУШ».
  • «Щиро дякую за корисну інформацію. Я провела цей час швидко і з цікавістю, не хотілося зупинятися, а дочитувати до завершення всіх тестів. Успіхів вам!!!»
  • «Доброго дня! Було цікаво працювати у такому форматі. Хочу щиро подякувати організаторам семінару за цікавий та насичений матеріал!!! Багато почерпнула для себе нового. Творчої наснаги Вам!»
  • «Дуже корисна і цікава інформація. Дякую. Візьму до уваги і буду використовувати у своїй роботі».

Пропонуємо методичні рекомендації щодо використання теорії множинного інтелекту для реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти