Засідання онлайн проблемної групи вчителів хімії

Відповідно до плану роботи інституту 22 квітня відбулось засідання онлайн проблемної групи вчителів хімії області «Особливості, форми та методи роботи в умовах карантину» на платформі Viber у спільноті «Проблемна група вч. хімії». Оскільки в склад проблемної групи вчителів хімії входять найдосвідченіші вчителі хімії, то метою засідання було допомогти вчителям області організувати роботу в умовах карантину.

З завданнями проблемної групи на 2020 рік та завданнями роботи в умовах карантину учасників познайомила Мартинюк Лідія Олександрівна, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів інституту.

Про супровід учня в умовах дистанційного навчання розповіла Бончик Неля Петрівна, вчитель хімії Шумської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.

Як організувати дистанційне навчання хімії в умовах карантину поділилась досвідом  Охман Галина Ярославівна, вчитель хімії Збаразької ЗОШ  І-ІІІ ст. №1.

Клапків Оксана Михайлівна, вчитель хімії Дарахівської ЗОШ І-ІІІ ст., представила  дистанційне навчання в умовах сільської  школи на платформі «Дарахівська ЗОш І-ІІІ ст».

Про ефективність навчання хімії  на платформі “e – School» розповіла  Машталір Наталя Романівна, вчитель хімії Підволочиської ЗОШ І-ІІІ ст.

Як організувати дистанційне навчання на найпростіших онлайн-сервісах–тема виступу Садовської Тетяни Ярославівни, вчителя хімії Чортківської ЗОШ І-ІІІ ст. №5

Як вчителю організувати проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався дистанційно, запропонували Стеців Галина Андріївна, вчитель-методист Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №28,Тарас Наталія Іванівна, вчитель-методист Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №22, методист інституту Мартинюк Лідія Олександрівна.

Членами проблемної групи були вироблені рекомендації для вчителів:

  • під час проведення дистанційного навчання вчителям матеріал викладати таким чином, щоб не переобтяжувати учня;
  • опрацьовувати  мінімальний обсяг матеріалу та завдань з максимальним  ефектом, цілісністю, підтримувати мотивацію учня;
  • не практикувати низьких оцінок;
  • матеріал подавати блоками на певний період, із вказаними конкретними строками його виконання, так краще підтримувати зворотній зв’язок, учні тоді раціональніше розподіляють свій час, відповідальніші і наполегливіші;
  • сприяти мотивації учнів мати бажання працювати – при наявності сучасних технологій та ресурсів учні мають змогу в більшій чи меншій мірі оволодіти матеріалом, ключовим моментом є їхня мотивація та бажання цього;
  • елементи дистанційного навчання повинні бути присутні у навчальному процесі постійно, це полегшить вивчення матеріалу учнями, які були відсутні на уроці,  або тими, які не все зрозуміли з першого разу,
  • введення елементів дистанційного навчання сформує навички самостійної роботи.

Більш детально ознайомитись з досвідом роботи членів проблемної групи вчителів хімії можна у блозі Мартинюк Л.О. «Для вчителів хімії».

 

Лідія МАРТИНЮК, методист відділу
 методики навчальних предметів та професійного
 розвитку педагогів ТОКІППО

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти