вебзасідання  “Технології науково-методичного супроводу керівних, науково-педагогічних та педагогічних працівників ЗЗСО у  реалізації Інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня на тему «ЕКО-школа»

09 червня  2020 року на базі Тернопільського ОКІППО в онлайн режимі відбулося  вебзасідання  “Технології науково-методичного супроводу керівних, науково-педагогічних та педагогічних працівників ЗЗСО у  реалізації Інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня на тему «ЕКО-школа», організованим працівниками лабораторії науково-дослідного  та навчально-методичного забезпечення дисциплін еколого-природничого спрямування ТОКІППО. Метою проведення вебзасідання  було ознайомлення керівників закладів освіти Тернопільської області щодо практичних аспектів  організації науково-дослідної роботи в рамках реалізації Інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня  на тему «ЕКО-школа»; поглиблення знань та обмін досвідом щодо інновації для сталого розвитку закладів освіти;  популяризація і розвиток умінь науково-дослідної роботи у напрямку реалізації змістових ліній «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров’я і безпека»; формування   фахових компетентностей шляхом впровадження інноваційної та дослідно-експериментальної   роботи у закладах освіти через використання параметричного інструментарію. Вебзасідання проходило з використанням  онлайн-платформи для дистанційного навчання  meet.google.

Спікерами обласного онлайн  вебзасідання виступили:

Ігор Вітенко, кандидат географічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва ТОКІППО, з питанням «Науково-методичний супровід інноваційної діяльності закладів загальної середньої освіти» у якому також підвів підсумки I-го етапу «Інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня «ЕКО-школа»;

Світлана Березіна,  президент всеукраїнської ГО «Жива планета», міжнародний аудитор систем управління якістю та екологічного управління, експерт програми ООН з навколишнього середовища по питаннях сталого споживання та виробництва, екологічної сертифікації та маркування і її колега Галина Бузан розкрили тему «Параметричний  інструментарій  реалізації  принципів сталого розвитку у закладах освіти. Стандарт «Зелений клас», проєкт EkoMON»;

Діана Яценко, методист, в.о. зав. лабораторії науково-дослідного та навчально-методичного забезпечення дисциплін еколого-природничого спрямування ТОКІППО, яка зупинилась на  темі «Організаційно-управлінський  супровід Інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня  на тему «ЕКО-школа»;

Оксана  Мочук,  методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО, звернула увагу на  проблематику  медіопедагогіки, як однієї з частин освітнього процесу, у темі «Професійний розвиток педагогічних  працівників з питань медіа грамотності, ефективного планування освітнього процесу, впровадження новітніх технологій у навчанні для реалізації інноваційної та експериментальної роботи у закладах освіти».

В рамках онлайн  вебзасідання учасникам було надано методичну допомогу в рамках організації стандарту «Зелений клас», ознайомлено з вимогами цього стандарту, формами і методикою реалізації. Даний матеріал  дає можливість створення власного інструментарію для реалізації мети та завдань інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня «ЕКО-школа».

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти