Серпнева методична студія «Розвиток професійної компетентності сучасного педагога в контексті реалізації Державного стандарту початкової освіти та цифрового освітнього простору Нової української школи»

21 серпня 2020 року в рамках обласних Серпневих методичних студій проведено онлайн-студію з теми «Розвиток професійної компетентності сучасного педагога в контексті реалізації Державного стандарту початкової освіти та цифрового освітнього простору Нової української школи», активними учасниками якої стали  методисти з початкової освіти, працівники методичних установ, відділів освіти, які відповідають за початкову освіту та голови методоб’єднань вчителів початкових класів.

Роботу онлайн-студії розпочав Віктор Кавецький, доцент, завідувач кафедри педагогіки, психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, кандидат педагогічних наук, висвітливши питання «Формування ціннісних орієнтирів учасників освітнього процесу в умовах НУШ».  Про вирішення найбільш актуальних проблеми інклюзивної освіти у своєму виступі «Інклюзія без ілюзій» розповіла Віталія Мушій, завідувач ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти.

Методист, в.о. завідувач відділу дошкільної та початкової освіти  Лариса Коненко у теплій дружній атмосфері обговорила з колегами особливості організації освітнього процесу в початковій школі, наголосила на ключових  аспектах планування, оцінювання та практико-орієнтованого компонента змісту програм  навчальних предметів.

Спектром  різноманітних онлайн-сервісів для організації дистанційного навчання в початковій школі поділилася з учасниками Ольга Іваночко, методист відділу дошкільної та початкової освіти  інституту.

Дуже цікавим і актуальним для всіх слухачів онлайн-студії був досвід організації дистанційного навчання, зокрема в царині інтегрованих курсів у третьому пілотному класі Тетяни Матвієшин, учителя початкових класів Чортківської ЗОШІ-ІІІ ст.№7, переможця обласного етапу конкурсу «Вчитель року-2020» та майстер-клас «Використання сучасних методик та тренажерів всебічного розвитку мозку дитини, розумового та емоційного інтелекту в 3 класі НУШ» Ірини Вінніцкої, вчителя початкових класів НВК «ЗОШ І-ІІ ст. -ДНЗ» с. Калагарівка Гусятинського району .

Закінчилась онлайн-зустріч відкритим мікрофоном, на якому про результати моніторингового дослідження в третіх класах, які довели, що НУШ найбільш ефективна для сучасної дитини, розповіла Надія Низдропа, методист методичного кабінету відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради, учасник даного дослідження.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти