Онлайн-тренінг «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя математики. Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання»

Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми – ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.

Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Але Україна не виняток – жодна держава, жодна освітня система у світі не була готова до цього.

Упродовж двох місяців дистанційного навчання під час карантину через пандемію коронавірусу кожен із вчителів математики набув певного досвіду. Навчальний рік тільки розпочався і всі зрозуміли, що цей досвід ще знадобиться. Сьогодні весь світ перебуває в умовах необхідності працювати по-іншому. Тому не варто тиснути на вчителя, якщо в нього щось не виходить. Важливі підтримка й допомога. Тож у Тернопільському ОКІППО організовано серію онлайн-тренінгів «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання».

Для вчителів математики такий тренінг було проведено 16 вересня 2020 року. У заході взяли участь 57 педагогічних працівників: учителі, керівники методичних об’єднань у закладах загальної середньої освіти, методисти з математики районних/міських методичних кабінетів, а також органів управління освітою і методичних установ об’єднаних територіальних громад Тернопільської області.

Спікерами тренінгу виступили: Горда Г.А., методист центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО; Іванюк Т.Г. та Пришляк І.М., методисти відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО.

В своєму виступі І.М. Пришляк привернула увагу до важливості використання технологій змішаного навчання; особливостей опанування ключових тем змісту математики 5-11 класів; оптимізації та ущільненого вивчення предмета; організації якісної самостійної роботи школярів в умовах дистанційного навчання.

Г.А. Горда висвітлила питання: створення нового дистанційного курсу, класів та організація роботи у середовищі Classroom; наповнення дистанційного курсу навчальними матеріалами; розміщення навчального контенту у класних кімнатах Google Classroom та провела практичну роботу з організації власних класних кімнат у Google Classroom та наповнення навчальним контентом створених класних кімнат учасниками тренінгу.

Практичним досвідом використання платформи Classroom у процесі викладання математики, зокрема, під час організації дистанційного навчання, поділилася Іванюк Т.Г., методист ТОКІППО та вчитель математики Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№ 29 з поглибленим вивченням іноземних мов. Вона розповіла як створювала власні класні кімнати, продемонструвала наповнення дистанційного курсу навчальними матеріалами: тестами, варіантами контрольних робіт, презентаціями до курсу, а також оцінюванням та коригуванням навчальних робіт школярів.

На завершення роботи учасники тренінгу отримали відповіді на питання щодо організації успішного навчання математики.

За підсумками проведення тренінгу щодо освоєння Google Classroom учасники отримають сертифікати про підвищення кваліфікації (3 год).

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти