Он-лайн засідання школи професійного зростання «Формування емоційної  компетентності класного керівника, дітей та учнівської молоді» для новопризначених класних керівників закладів загальної середньої освіти області

Реформування освітньої моделі вимагає від учителя переосмислення усталених освітніх стандартів та цінностей. Модернізаційні процеси й виклики сьогодення стимулюють педагога, особливо класного керівника, до налагодження з учнями та їх батьками позитивних, довірчих взаємостосунків, які базуються на демократичних засадах. Відповідно до цього взаємодія між ними має набувати конструктивно-позитивного змісту, бути виявом нового мислення педагога, який майстерно володіє емоційною компетентністю.

Нова професійна роль стимулює педагога до органічного поєднання навчального та виховного аспекту, а відповідно, вміння бачити дитину в цілісному контексті; психологічної готовності переходу від авторитарної до толерантної педагогіки.

Ці та інші важливі освітні питання були предметом розгляду та обговорення на занятті постійно діючої школи професійного зростання «Формування емоційної  компетентності класного керівника, дітей та учнівської молоді» для новопризначених класних керівників закладів загальної середньої освіти області, організованої та проведеної 17.09. в режимі он-лайн Оксаною Сесик, методистом центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО та Оксаною Жизномірською, кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти цього ж закладу.

Світозара Хома, завідувачка центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО, докладно розповіла про специфіку роботи класного керівника відповідно до освітніх змін в умовах дистанційного навчання.

Оксана Жизномірська, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти цього ж закладу, презентувала  науковий підхід щодо формування емоційної стійкості класного керівника в умовах сучасних викликів.

Оксана Сесик, методист центру виховної роботи,                                         захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО, ознайомила учасників школи професійного зростання з особливостями методичних аспектів моделювання позитивного мислення та співпраці педагога і школяра.

Цікавою та розмаїтою була презентація психотехнік щодо формування емоційної  компетентності педагога, запропонована Світланою Демидась, методистом навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи інституту.

Технічну підтримку здійснювала Оксана Мочук, методист центру інформаційно-комунікативних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО.

Учасники заходу мали можливість ознайомитися з рекомендаційним бібліографічним списком газетно-журнальних статей «Формування емоційної  компетентності класного керівника, дітей та учнівської молоді», підготовленим Інною Сіньковською,  завідувачкою науково-педагогічної бібліотеки.

Підсумком заняття були міркування про те, що сучасній школі потрібен педагог, особливо класний керівник, який виступає в якості самодостатньої особистості, є взірцем педагогічної та духовної культури, прагне до оволодіння техніками гуманістично орієнтованої професійної діяльності.

Щиро дякую усім виступаючим та учасникам заходу за конструктивну, плідну діяльність та активну співпрацю.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти