Онлайн-тренінг для вчителів біології «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання»

З метою реалізації навчально-методичного та технологічного інструментарію в умовах цифровізації освіти; надання освітніх послуг для забезпечення належного рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учителя та розвиток професійної майстерності вчителів біології  в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» 18 вересня 2020 року в Тернопільському ОКІППО за допомогою онлайн-платформи Google Meet  відбувся тренінг «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання» для вчителів біології закладів ЗЗСО Тернопільської області.

Навчання для вчителів біології провели методисти Тернопільського  ОКІППО Ольга Василівна Турчин та Галина Анатоліївна Горда.

Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти О. В. Турчин зупинилася на питаннях дистанційного навчання в школі. Організовувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати і мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Для забезпечення дистанційного навчання учнів учитель може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси на свій вибір. При цьому обов’язково надавати учням рекомендації щодо використання ресурсів,  послідовності вивчення завдань, особливостей контролю тощо. Щоб привчити дітей до академічної доброчесності, важливо завжди давати коректні посилання на джерела використаної інформації. Для будь-якого навчання комунікація є невід’ємним складником педагогічного процесу. Складністю дистанційного навчання є не тільки стимулювання учнів до внутрішньої роботи, а й можливість розгортання діалогу, який дозволяє учням висловлювати найрізноманітніші пропозиції. Основна мета комунікації полягає в залученні та мотивації учасників до навчання.

У ході тренінгу педагоги мали можливість поглибити рівень інформаційно-цифрової компетентності; ознайомитися з особливостями впровадження хмарних сервісів Google для ефективного управління освітнім процесом  у закладі освіти; опанувати основи використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу. Навчилися налаштувати сервіс Classroom та створення предметних курсів для організації дистанційного навчання у ЗЗСО під час міні-лекцій, які  провела  методист  центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Галина Анатоліївна Горда: «Створення нового дистанційного курсу, класів та організація роботи у середовищі Classroom», «Наповнення дистанційного курсу з біології навчальними матеріалами. Розміщення навчального контенту у класних кімнатах  Google Classroom» та практичні роботи «Організація власних класних кімнат  у Google Classroom» та «Наповнення навчальним контентом створених класних кімнат учасниками тренінгу».

На завершення тренінгу вчителі обговорили актуальні питання, поділились своїми напрацюваннями та отримали відповіді на  запитання, які виникають у практичній діяльності.

За підсумками проведення тренінгу учасники отримають сертифікати про підвищення кваліфікації (3 год).

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти