Онлайн-засідання школи педагогічної майстерності вчителів англійської мови «Сторітелінг як ефективний метод навчання англійської мови в початковій школі»

Відповідно до плану роботи ТОКІППО, з метою розвитку професійної рівня вчителів англійської мови в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа», 5 листопада 2020 року відбулося онлайн-засідання школи педагогічної майстерності вчителів англійської мови на тему «Сторітелінг як ефективний метод навчання англійської мови в початковій школі».

Учасники школи педмайстерності, 100 учителів англійської мови закладів загальної середньої освіти Тернопільської області, розглянули можливості практичного впровадження методу сторітелінгу  в практику викладання англійської мови на початковому етапі та оцінили дієвість застосування зазначеного методу.

На прикладі матеріалів підручника «Smart Junior 3» педагоги опрацювали етапи уроку з конкретними завданнями для учнів, запропонували можливі варіанти домашнього завдання та отримали відповіді на запитання стосовно теми засідання.

Захід провела методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Лідія Уруська. Організацію технічного супроводу здійснювала методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій та дистанційної освіти Галина Горда.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти