Практикум для вчителів 1-х класів в режимі онлайн

03 листопада 2020 року в режимі онлайн за допомогою інтернет ресурсу Google Meet відбувся практикум «Роль ігрових технологій навчання в підвищенні ефективності уроку у першому класі». Для участі в практикумі були запрошені вчителі перших класів Тернопільської області. Модератором зустрічі став відділ дошкільної та початкової освіти ТОКІППО (Коненко Л.Б., Іваночко О.В.).

Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти в ході виступу зазначила, що впровадження ігрового та діяльнісного підходів має бути системною роботою, а не точковою і ситуативною ініціативою.

Регіональний тренер Lego Foundation Фігурська Н.В. розповіла вчителям про діяльнісний підхід в освітньому процесі початкової школи. Надія Василівна ознайомила учасників також з п’ятьма сферами розвитку дитини.

Вчитель початкових класів Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ст. № 14 Вінніцка Ірина Олександрівна поділилася досвідом використання сучасних методик та тренажерів всебічного розвитку мозку дитини, розумового та емоційного інтелекту в НУШ.

В практикумі взяло участь понад 70 вчителів з усієї області. Освітяни погодилася, що впровадження ігрових технологій та діяльнісного підходу при організації освітнього процесу учнів початкових класів набагато ефективніші ніж традиційні.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти