Школа професійного зростання «Формування позитивної мотивації особистості педагога й учня у вимірі освітніх змін» для новопризначених класних керівників закладів загальної середньої освіти області

Питання довершеності особистості вчителя – його професіоналізму, світоглядної культури, духовного й морального обличчя – одне з найактуальніших у сучасній педагогіці й філософії освіти. І це очевидно.

Адже саме від педагога, його особистісних характеристик залежить реалізація навчальних планів, якість освітніх послуг, виховання учнів як у процесі навчання, так і в позаурочний час.

В низці новітніх державних документів наголошується на необхідності формування особистості вчителя відповідно до потреб сучасної практики, динамічних змін, що відбуваються в країні і світі. Зрозуміло, цей процес потребує теоретичного забезпечення. Тому особливості методики формування позитивної мотивації особистості педагога й учня у вимірі освітніх змін презентувалися й активно обговорювалися на занятті постійно діючої школи професійного зростання «Формування емоційної  компетентності класного керівника, дітей та учнівської молоді» для новопризначених класних керівників закладів загальної середньої освіти області, організованої та проведеної 11 листопада в режимі он-лайн Оксаною Сесик, методистом центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО та Оксаною Жизномірською, кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти цього ж закладу.

Реформаційні процеси нинішньої освіти обумовлюють необхідність осмислити місце і роль у ній педагога, його особистісних характеристик та якостей в контексті утвердження постіндустріального вектора суспільного поступу, глобалізації та розгортання інформаційної революції.

Тому актуальною була розповідь про  мотиваційні технології формування та становлення успішної особистості класного керівника в умовах сучасних викликів та ілюстрування довершених презентаційних матеріалів з даного питання Оксаною  Жизномірською.

Детально ознайомила учасників школи професійного зростання з особливостями методичних аспектів позитивної мотивації  як ефективного засобу особистісного саморозкриття й самозростання педагога та школяра Оксана Сесик.

Багатим і різновекторним досвідом роботи щодо особливостей використання мотиваційних технік у роботі класного керівника освітнього закладу поділилася Інна Іванюк, кандидат педагогічних наук, доктор філософії, директорка Тернопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів – правовий ліцей №2».

Креативно й надзвичайно цікаво презентував розробку моделей мотиваційного спрямування для ефективної співпраці класного керівника з усіма учасниками освітнього процесу практичний психолог Качанівської загальноосвітньої  школи I-III ступенів Андрій Вовна.  

Активізувала роботу низка психотехнік щодо формування позитивної мотивації особистості, запропонована Оксаною Жизномірською.

Технічну підтримку здійснювали Оксана Мочук та Галина Горда, методисти центру інформаційно-комунікативних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО.

Учасники заходу мали можливість ознайомитися з рекомендаційним бібліографічним списком газетно-журнальних статей «Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія. Формування позитивної мотивації особистості педагога й учня у вимірі освітніх змін», підготовленим Інною Сіньковською, завідувачкою науково-педагогічної бібліотеки цього ж закладу.

Завершилося заняття школи професійного зростання відеомандрівкою «Рідний Тернопіль» – візуалізацією творчої співпраці класного керівника та учнів.

Щиро дякуємо усім виступаючим та учасникам заходу за конструктивну, плідну діяльність та активну співпрацю.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти