Роль духовних і моральних цінностей у розвитку суспільства в контексті Української Хартії вільної людини: онлайн-тренінги для освітян об’єднаних територіальних громад

Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти 16–17 листопада 2020 року провів публічний просвітницький захід про роль духовних і моральних цінностей у розвитку суспільства в контексті Української Хартії вільної людини для освітян Хоростківської ОТГ, Гусятинської ОТГ, Коцюбинської ОТГ, Васильковецької ОТГ, Вікнянської ОТГ, Гримайлівської ОТГ, Копичинецької ОТГ, Заліщицької ОТГ, Дорогичівської ОТГ, Товстенської ОТГ.

Відкривав захід заступник директора з науково-педагогічної та виховної роботи Тернопільського ОКІППО, кандидат історичних наук Володимир Мисик. Свої думки щодо впровадження цінностей Української Хартії вільної людини в освітній процес висловили професор, доктор біологічних наук, завідувач кафедри ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського Дмитро Вакуленко, голова ГО «Гуртом!» Ігор Ковалик.

Практичну частину заходу провели методисти ТОКІППО: Світозара Хома, Марія Мартинів і Галина Герасимчук. Зокрема, розкрили цінності Української Хартії вільної людини у рамках дистанційної форми роботи. Принагідно варто зауважити, що всі учасники висловили вдячність за проведену роботу і зазначили, що вебінар-тренінг цікавий та захоплюючий.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти