У творчій лабораторії учителів математики

17 листопада 2020 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти в режимі онлайн-зв’язку  відбулось чергове засідання  творчої лабораторії учителів математики області з проблеми «Реалізація компетентнісного підходу до навчання математики» на тему «Ефективні шляхи реалізації пріоритетних завдань державної політики з розвитку шкільної математичної освіти». Учасники заходу розглянули ряд актуальних питань, зокрема ознайомились із Професійним стандартом учителя закладу загальної середньої освіти, який стартує  з 1 січня  2021 року,   обговорили особливості  викладання математики за новим Державним стандартом базової середньої освіти, реалізація якого стане черговим етапом освітньої реформи в Україні.  Освітяни привернули увагу до низки інших запитань, що охоплювали напрями діяльності учителів  в процесі реалізації завдань  компетентнісного навчання математики.

Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Пришляк І.М. наголосила на важливості якісної шкільної математичної освіти для  успішної самореалізації особистості у майбутньому. Аналіз результатів міжнародного дослідження PISA засвідчив про необхідність формування ґрунтовних знань та умінь, насамперед в учнів базової  школи, що забезпечить  належну якість математичної підготовки старшокласників. Ірина Михайлівна ознайомила присутніх із нововведеннями, що очікують учителів та учнів у процесі впровадження нового Державного стандарту, привернула увагу до ціннісних орієнтирів та ключових умінь, зазначених у документі.

Методист інституту Іванюк Т.Г. зупинилась на питанні удосконалення системи перевірки та оцінювання навчальних досягнень школярів, сформованих предметних компетентностей. Методист зосередила увагу присутніх на впровадження у практику роботи учителів формувального оцінювання, надала поради та запропонувала підходи до організації мотиваційного освітнього середовища.

Сучасне навчання  математики не можливе без розвитку когнітивних якостей особистості, зокрема умінь узагальнення, систематизації  та оцінки інформації. Із власними знахідками  ефективного  розв’язання  даної проблеми поділилась із колегами  учитель-методист Козівської державної української  гімназії ім. В.Герети Шиманська Г. П.

Кулешко В.І., учитель математики Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука» привернув увагу присутніх до організації роботи із учнями, які мають особливі здібності до вивчення предмету. Зокрема вчитель наголосив на залученні школярів до участі у Всеукраїнській відкритій олімпіаді з прикладної математичної лінгвістики, проведення якої заплановане на кінець грудня цього року.

В ході круглого столу учасники методичного заходу підвели підсумки роботи та прийняли ряд методичних рекомендацій з питань викладання математики та виконання пріоритетних завдань державної політики з розвитку шкільної математичної освіти.

Матеріали засідання творчої лабораторії учителів математики області розміщені у віртуальному методичному кабінеті «Педагогічна майстерня математики».

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти