Засідання проблемної групи вчителів «Забезпечення професійного зростання вчителя образотворчого мистецтва шляхом розширення інтелектуальної складової освітнього процесу»

22 грудня 2020 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі онлайн-сервісу Google Meet проведено засідання проблемної групи вчителів образотворчого мистецтва  на тему «Забезпечення професійного зростання вчителя образотворчого мистецтва шляхом розширення інтелектуальної складової освітнього процесу». Мета заходу: ознайомити вчителів образотворчого мистецтва із мистецькими шедеврами світового та українського мистецтва, які формують інтелектуальний рівень особистості та сприяють успішному навчанню учнів на уроках образотворчого мистецтва.

Засідання проблемної групи провели: Наталія Саранчук, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку  педагогів Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, та Світлана Вольська, доцент кафедри образотворчого мистецтва, дизайну та методики їх викладання Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка, кандидат мистецтвознавства.

Учасники заходу заслухали та опрацювали наступні питання:  «Розширення інтелектуальної складової як основа успішного навчання учнів на уроках образотворчого мистецтва», «Інтелектуальний світогляд вчителя образотворчого мистецтва у вивченні культурних регіонів на прикладах культурної спадщини ЮНЕСКО. Мистецький спадок України», «Інтелектуальне сприйняття мистецьких шедеврів на уроках образотворчого мистецтва», «Аналіз та інтерпретація творів світової та української мистецької спадщини під час вивчення образотворчого мистецтва».

Особливо цікавим для вчителів образотворчого мистецтва, учасників засідання проблемної групи, був виступ Світлани Вольської з питання збереження мистецької спадщини України, а саме петриківського та самчиківського розписів, унікальності традиції, особливості виконання робіт у техніці цих розписів на уроках образотворчого мистецтва.

Наталія Саранчук запропонувала присутнім наступні оригінальні рішення виконання практичних завдань на уроках образотворчого мистецтва: технології написання прозорих бульбашок, скляних куль, дерев, новорічної ялинки, крапель води, виготовлення фігурок тварин з тканини; повідомила інформацію про те, що  сучасні уроки мистецтва мають змогу збагатитись відкриттями останніх двох десятиліть (печера Шове на півдні Франції з наскальними доісторичними малюнками). Сприйняття цікавого візуального матеріалу та розв”язування проблемних ситуацій в ході проведення засідання проблемної групи супроводжувалось цікавими і змістовними музичними творами (музика Петра Чайковсього та Клода Дебюссі).

Засідання проблемної групи вчителів образотворчого мистецтва завершилось підбиттям підсумків і виробленням рекомендацій щодо використання запропонованих сучасних художніх технік, технологій, народних традицій на уроках мистецтва.

ВІРТУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ
Нова українська школа
ЗНО
Виховна робота: Сайт, Facebook
Інформаційно-комунікаційні технології
Інклюзивне навчання
Навчально-методичний центр психологічної служби і соціальної роботи
Еколого-природниче спрямування
Новини МОН України

Корисні ресурси
Офіційне інтернет-представництва Президента України
Верховна Рада України
Комітет з питань науки і освіти ВРУ
Урядовий Портал
Міністерство освіти і науки України
Тернопільська обласна рада
Тернопільська обласна державна адміністрація
Управління освіти і науки ТОДА
Інститут модернізації змісту освіти
Український інститут національної пам'яті
Український центр оцінювання якості освіти
Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти