logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Методична студія «Професійний діалог» для працівників психологічної служби області на тему «Особливості діяльності психологічної служби системи освіти області  в 2021/2022 н.р. щодо психологічного супроводу учасників освітнього процесу»

Методична студія «Професійний діалог» для працівників психологічної служби області на тему «Особливості діяльності психологічної служби системи освіти області в 2021/2022 н.р. щодо психологічного супроводу учасників освітнього процесу»

17 серпня 2021 р. працівниками навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи організовано і проведено методичну студію «Професійний діалог» для працівників психологічної служби області на тему «Особливості діяльності психологічної служби системи освіти області  в 2021/2022 н.р. щодо психологічного супроводу учасників освітнього процесу» (онлайн).

Робота студії розпочалась із вітального слова Зоряни Коротюк, в.о. завідувача навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи, яка налаштувала учасників на роботу за допомогою інтерактивної вправи і розкрила питання «Організаційно-методичні засади діяльності  працівників психологічної служби в умовах трансформаційних змін».

Питання «Виховання національної гідності дітей та учнівської молоді в контексті цінностей української культури» висвітлила Тетяна Сергуніна, в.о. заступника директора інституту з науково-педагогічної та виховної роботи, кандидат філологічних  наук .       

Оксана Жизномірська, канд.псих.наук, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, у своїй доповіді зосередила увагу на особистості працівника психологічної служби в контексті  освітніх змін.

Про основні напрямки та завдання психологічного супроводу особистості  в освітньому процесі наголосила Світлана Демидась, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи.

Світлана Ярмолицька, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи окреслила питання щодо організації та планування соціально-педагогічного супроводу в закладі освіти. 

На психологізації освітнього простору в умовах впровадження НУШ у базовій школі акцентувала увагу Надія Мерена, практичний психолог навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи.

Давосир Л.О., практичний психолог Козівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2  м.Козови розкрила питання «Роль і функції практичного психолога освітнього закладу у контексті сьогодення».

Питання Соціально-правового захисту учнів та попередження впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини у своєму виступі висвітлив Василь Троян, соціальний педагог Доброводівської ЗОШ І-ІІІ ст.Збаразької ОТГ.

Під час заходу усі учасники були відкритими до сприйняття інформації, про що свідчать їхні відгуки про актуальність і корисність такої зустрічі:

«Почула справжніх професіоналів, щиро бажаю багато позитивних моментів та днів!»

«Сьогодні я дізналася багато корисної інформації, яку використаю у своїй роботі….»

«Дякую за потужний та змістовний стартап перед початком нового навчального року. Бажаю лише позитиву у житті»«Інформація надзвичайно корисна, доповідачі професіонали своєї справи…»

Висловлюємо щиру вдячність усім колегам та учасникам заходу.

Останні новини