logo

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Серпнева педагогічна  студія  «Науково-методичний супровід викладання хімії з метою організації якісного освітнього процесу в 2021-2022 навчальному році»

Серпнева педагогічна студія «Науково-методичний супровід викладання хімії з метою організації якісного освітнього процесу в 2021-2022 навчальному році»

19 серпня відбулось  онлайн засідання педагогічної студії з хімії у рамках серпневих педагогічних студій «Освіта Тернопільщини: виклики сьогодення та завдання з організації якісного освітнього процесу в 2021-2022 навчальному році».

В засіданні брали участь консультанти з хімії центрів професійного розвитку педагогічних працівників, працівники органів управління освітою місцевих територіальних громад, керівники методичних об`єднань учителів хімії.

Тема заняття: «Науково-методичний супровід викладання хімії з метою організації якісного освітнього процесу в 2021-2022 навчальному році»

З особливостями викладання хімії у закладах загальної середньої освіти учасників познайомила  Лідія Мартинюк, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ОКІППО.

Про аспекти впровадження STEAM – освіти на уроках хімії розповіла доцент ОКІППО, кандидат педагогічних наук Олеся Олексюк.

Досвідом роботи по використанню нестандартних медіа-уроків при вивченні хімії поділилась Лариса Вишневська, вчитель-методист Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №6 ім. Н. Яремчука».

«Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії як засіб формування предметної компетентності учнів» - тема виступу  Дмитра Гайдука, вчителя вищої категорії комунального закладу Настасівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Тернопільської районної ради.

Із досвідом застосування стратегії розвитку критичного мислення учнів для формування ключових і предметних компетентностей учнів в процесі вивчення хімії познайомила учасників Галина Охман, вчитель-методист опорного закладу «Збаразька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Збаразької міської ради.

Про шляхи підвищення пізнавальної активності учнів при вивченні хімії шляхом використання експерименту та практичної спрямованості навчального матеріалу розповіла Наталія Штогрин, вчитель-методист Чортківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Чортківської міськоїради.

Останні новини