Напрями наукових досліджень
Перспективи наукової та науково-дослідної роботи інституту
- Планувати наукові дослідження і здійснювати їх відповідно до основних наукових напрямів діяльності Інституту.
- Забезпечити реалізацію загальноінститутського наукового проекту «Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних працівників в умовах децентралізації та впровадження Концепції «Нова українська школа».
- Відобразити планування науково-дослідної діяльності в планах роботи структурних підрозділів.
- Впроваджувати результати наукових досліджень під час навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації.
- Сприяти розвитку наукового співробітництва із закордонними і вітчизняними осередками академічної та галузевої науки з метою спільного вирішення найважливіших завдань модернізації освітньої галузі на регіональному рівні.
- Організувати та провести науково-практичні конференції, семінари і т. ін., на яких будуть демонструватися результати наукових розробок.
- Оприлюднювати результати наукових досліджень у збірниках наукових праць, науково-практичних конференцій, наукових семінарів тощо.
- Оприлюднювати результати наукових досліджень шляхом їх публікації у наукових виданнях, висвітлення на сайті інституту і в засобах масової інформації та участі у виставках різного рівня.
- Забезпечити консультування та координацію дослідно-експериментальної роботи в експериментальних закладах освіти регіонального рівня.
Тематика наукових досліджень
Науково-дослідні теми кафедр інституту
Науково-дослідна тема |
Завдання дослідження |
Виконавці |
Термін |
Оформлення результатів |
Методологічні засади та технології менеджменту якості освіти як засоби підвищення конкурентоспроможності закладу освіти. |
Удосконалення раніше набутих та набуття нових компетентностей у межах професійної діяльності. Формування та розвиток управлінської, комунікаційної, медійної, компетентностей. Розроблення й упровадження навчально- методичного забезпечення занять підвищення кваліфікації відповідним контентом. |
Кафедра менеджменту і методології освіти |
2021 - 2026 |
Монографія, посібники, методичні рекомендації, збірники наукових статей |
Психолого-педагогічний супровід керівних та педагогічних працівників освіти в умовах нової соціальної реальності |
Визначення шляхів реалізації основних напрямів концепції ціложиттєвої освіти, окреслення оптимальних умов для забезпечення неперервності професійно-педагогічного вдосконалення, формування комунікаційної, інклюзивної, емоційно-етичної компетентностей. |
Кафедра педагогіки і психології та інклюзивної освіти |
2021 - 2026 |
Посібники, методичні рекомендації, збірники матеріалів Міжнародних науково-практичних конференцій
|
Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи |
Розроблення й упровадження навчально- методичного забезпечення занять підвищення кваліфікації відповідним змістовим наповненням. Формування та розвиток професійної, предметної компетентностей педагогічних працівників закладів освіти. Активізація діяльності учителів з вивчення і впровадження інноваційних технологій навчання. |
Кафедра змісту і методик навчальних предметів |
2021-2026 |
Монографія, методичні рекомендації, збірники наукових статей, тез |
Напрями наукових досліджень науково-педагогічних та педагогічних працівників інституту
№ з/п |
Теми наукових досліджень |
Прізвище, ім’я, по батькові, посада, науковий ступінь, учене звання, |
1. |
Розвиток професійної компетентності керівника закладу освіти в умовах модернізації освіти. |
Брик Р.С., доцент, кандидат педагогічних наук |
2. |
Використання інструментів педагогічного маркетингу в професійній діяльності педагога НУШ. |
Бабовал Н.Р., доцент, кандидат економічних наук |
3. |
Медіаграмотність як засіб підвищення конкурентоспроможності педагога. |
Городецька О.В., доцент, кандидат педагогічних наук |
4. |
Інноваційний менеджмент в системі педагогічної освіти. |
Щербяк Ю. А., професор, доктор педагогічних наук |
5. |
Розвиток творчого потенціалу креативної особистості в умовах сучасного освітнього простору. |
Бернадин О.О., викладач |
6. |
Розвиток духовно-моральних якостей у школярів засобами особистісно орієнтованих технологій у контексті викладання суспільствознавчих дисциплін. |
Дідух Т.Г., методист |
7. |
Психолого-педагогічні умови формування адекватного професійного самовизначення школярів |
Кавецький В.Є. доцент, в.о. завідувача кафедри, кандидат педагогічних наук |
8. |
Закономірності розвитку освітніх систем у контексті концепції «Нова українська школа» |
Вихрущ А.В., професор, доктор педагогічних наук |
9. |
Професійне становлення сучасного педагога: психологічний вимір взаємодій |
Жизномірська О.Я., доцент, кандидат психологічних наук |
10. |
Дитяча субкультура як специфічна форма соціогенезу: психологічний аспект |
Сіткар В.І. доцент, кандидат психологічних наук |
11. |
Соціально-педагогічний супровід освітнього процесу в період трансформації |
Яковишин Р.Я. доцент, кандидат педагогічних наук |
12. |
Формування бази даних Інтернет-ресурсів для здійснення наукових досліджень у галузі педагогіки |
Гах С.Б., методист |
13. |
Інструментарій з управління знаннями з біології і природознавства, хімії, екології |
Черняк В.М., професор, доктор біологічних наук |
14. |
Самомоніторинг діяльності вчителя |
Сокол М.О., доцент, професор, доктор педагогічних наук, кандидат філологічних наук |
15. |
Інноваційний підхід до формування здорового способу життя в закладах освіти |
Лопатка Г.Ф., доцент, кандидат біологічних наук |
16. |
Розвиток інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників |
Олексюк О.Р., доцент, кандидат педагогічних наук |
17. |
Використання технології змішаного навчання для технологічної освіти учнів 5–11 класів ЗЗСО |
Колодійчук О.Я., викладач, кандидат педагогічних наук |
18. |
Блог кафедри як ефективний засіб методичної допомоги ЗЗСО |
Смерека Г.І., методист |